معاون فرماندار اردبیل:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردبیل گفت: افزایش اعتیاد به مواد مخدر در روستاهای این شهرستان نگران کننده است.
کد خبر: ۵۳۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 29 November 2017
به گزارش تابناک اردبیل، رحیم افلاکی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردبیل افزود: برای پیشگیری از اعتیاد در بخش ها و روستا ها همه نهادها می توانند برنامه پیشگیری را با برگزاری نمایشگاه ها و آموزش های لازم اجرا کنند.
وی اضافه کرد: در بخش مرکزی اردبیل 12 روستای هدف برای اجرای برنامه های پیشگیری مشخص شده و دراین روستا ها برنامه های مربوط به پیشگیری اعتیاد اجرا شده است.
افلاکی بیان کرد: در بخش های دیگر شهرستان هم بخشداران موظف هستند با هماهنگی سایر ادارات و نهادها از جمله بهزیستی و آموزش و پرورش برنامه های پیشگیری از اعتیاد را اجرا کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردبیل با بیان اینکه پیشگیری بهتر از مبارزه با مواد مخدر است افزود: برای پیشگیری اعتیاد می توان از توان و ظرفیت نهادهای مختلف از قبیل آموزش و پرورش ،تبلیغات اسلامی ،بهزیستی ،نیروی انتظامی و بسیج استفاده کرد تا شاهد به حداقل رسیدن اعتیاد در روستا ها باشیم .
افلاکی گفت: اعتیاد مشکل بسیار اساسی در جامعه است که نیاز است در این زمینه برنامه‌های پیشگیری به طور اساسی تدوین شود چرا که اگر پیشگیری از این مشکل مبنای کار قرار داده شود توسعه اساسی در سالم‌سازی جامعه صورت می گیرد.
به گزارش ایرنا،بهنام بهشتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل هم در این جلسه گفت: این استان در زمره استان های فعال در زمینه پیشگیری از مواد مخدر در کشور است.
وی با اشاره به اینکه مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر وظیفه همگانی است، افزود: در استان اردبیل هماهنگی بسیار خوبی در مبارزه با مواد مخدر وجود دارد و افزایش سطح آگاهی و ایجاد حساسیت در جامعه از مهم ترین اهداف برنامه های پیشگیری از اعتیاد است.
وی مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد را نیازمند همراهی مردم و خانواده ها دانست و گفت: دولت بدون همراهی و همکاری مردم توان مقابله با اعتیاد را ندارد و از این رو برای کمک به دستگاه های دولتی در این راستا نیازمند کمک و همراهی خانواده ها و مردم هستیم.
در این جلسه مدیران حاضر در مورد برنامه های مربوط به پیشگیری از اعتیاد تبادل نظر کردند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مددجویان و کارمندان دردمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
محض رضای خدا به وضعیت کارکنان بهزیستی اردبیل هم اوجه کنین بازم فارس دستش درد نکنه که مشکلات بهزیستی اردبیل رو انعکاس داده اوضاع توبهزیستی اردبیل خیلی وخیمه و حتی به مرز هشدار رسیده ما مدیر و معاونان دلسوز میخوایم
مددجویان و کارمندان دردمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
#یادداشت_روز

⭕️بحران بهزیستی اردبیل در وضع هشدار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار