مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه، امسال ۱۱ دستگاه متعهد به ایجاد اشتغال شده‌اند گفت: سرانه تولید اشتغال در استان اردبیل ۵۰ میلیون تعریف شده که ما در قالب تسهیلات به متقاضیان اشتغال به صورت تعاونی و بخش خصوصی پرداخت می‌کنیم.
کد خبر: ۵۳۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 02 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهار کرد: در همین یک هفته اخیر با همکاری فرمانداران سعی کردیم تا طرح‌های اشتغالزا را با رقم تسهیلات تعیین شده مصوب کنیم که در این زمینه در مجموع بیش از ۱۳ میلیارد تومان با اشتغال ۴۵۰ نفر طرح اشتغالزا را مصوب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان اردبیل پنج طرح به ارزش ۶ میلیارد تومان، پارس‌آباد ۲۱ طرح با ۲۶ میلیارد تومان، مشگین‌شهر سه طرح با چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، خلخال یک طرح یا ۶۰۰ میلیون تومان، گرمی ۲۵ طرح به ارزش ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، بیله‌سوار ۱۲ طرح به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و نمین ۹ طرح به ارزش ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مصوب شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: از این تعداد سه طرح در اردبیل با اشتغالزایی ۶۵ نفر، چهار طرح در پارس‌آباد با اشتغالزایی ۱۷۴ نفر، دو طرح در مشگین‌شهر با اشتغالزایی ۱۹ نفر، یک طرح در خلخال با اشتغال ۵۰ نفر، چهار طرح در گرمی با اشتغال ۲۹ نفر، پنج طرح در بیله‌سوار با اشتغال ۳۳ نفر و چهار طرح نیز در نمین با اشتغال ۹۰ نفر مصوب شده است.

رحیمی با بیان اینکه هر دستگاه اجرایی در جلسات اشتغال شهرستان‌ها نماینده‌ای معرفی کرده است اظهارکرد: با تائید اهلیت افراد برای ایجاد اشتغال و کارهای کارشناسی زمینه اجرای این طرح‌ها در کوتاه‌ترین زمان فراهم می‌آید.

وی گفت: امسال ۱۱ دستگاه متعهد به ایجاد اشتغال شده‌اند و امیدواریم با راه‌اندازی سامانه اشتغال معایب طرح اشتغال فراگیر در اعلام هفتگی آمار دقیق اشتغال برطرف شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل سرانه تولید اشتغال برای هر فرد را در استان ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پرداخت تسهیلات تنها برای طرح‌های بخش خصوصی و تعاونی پیش‌بینی شده است و طرح‌های اشتغالزای دولتی را شامل نمی‌شود.

رحیمی بیان کرد: با تاکید استاندار اردبیل و به تدریج ابعاد اشتغال فراگیر استان در چهار ماه باقیمانده از سال گسترده‌تر خواهد شد تا با یک دامنه وسیع بتوانیم مشکلات بیکاری را برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار