مزایده واگذاری تمدید می شود
تنها استخر دولتی پارس‌آباد مدت دو ماه است تعطیل بوده و مسئولان علت را عدم استقبال بخش خصوصی از حضور در مزایده واگذاری و اجاره آن عنوان می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 02 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، استخر  شهید جواد هاشمی در پارس‌آباد تنها استخر دولتی است که از دو سال قبل احداث شد و در دو ماهه اخیر درب آن به روی مراجعان بسته بوده است.

این در حالی است که در وضعیت فعلی شهر پارس‌آباد دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل محسوب می‌شود و به غیر از استخر خصوصی فرهنگ، هیچ استخر دیگری در این شهر دایر نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد دلیل تعطیلی این استخر را عدم استقبال بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: دو بار مزایده برای واگذاری استخر برگزار شده اما در هر دو بار بخش خصوصی انصراف داده است.

سید مرتضی سیدکلان اضافه کرد: دلیل انصراف بخش خصوصی از سوی خود آن ها اینطور عنوان می‌شود که هزینه تعیین شده برای واگذاری بالا بوده و صرفه اقتصادی ندارد.

وی یادآور شد: در هفته آینده مجدداً مزایده برای واگذاری استخر برگزار خواهیم کرد.

هر چند سیدکلان محل نامناسب استخر و میزان سودآوری بخش خصوصی را دلیل عدم پذیرش بخش خصوصی نمی‌داند اما در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از تعطیلی استخر اعتراضی از سوی شهروندان مطرح شده است یا نه، افزود: هیچ اعتراضی از سوی مردم نداشتیم.

وی ادامه داد: تنها اعتراض واصل شده از سوی دانشگاه آزاد پارس‌آباد بوده که درخواست کردند استخر مجدداً فعال شده و زمینه فعالیت ورزشی برای دانشجویان فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد تأکید کرد: از سویی تنها استخر بخش خصوصی شهر، نیاز فعلی شهروندان را تأمین می‌کند و تقاضا به نسبت تابستان با کاهش همراه است به همین دلیل اعتراضی از سوی شهروندان نداشتیم.

به گفته سیدکلان محل ساخت استخر که در مرکز شهر است هیچ مشکلی نداشته و احداث این استخر حتی ضروری بوده است.

وی بیان داشت: دو استخر دیگر شامل استخر سپاه ناحیه و آموزش و پرورش نیز در شهرستان پارس‌آباد در حال احداث است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار