استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در شرایط کنونی بستر فعالیت سیاسی برای تمام دانشجویان با هر نوع گرایش سیاسی فراهم است.
کد خبر: ۵۳۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 03 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل؛ اکبر بهنام جو در نشست با  اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دولت زمینه و بستر لازم برای فعالیت سیاسی دانشجویان را فراهم ساخته است.

وی با بیان اینکه بستر لازم برای فعالیت سیاسی، اجتماعی و علمی دانشجویان فارغ از هرگونه گرایش سیاسی فراهم است، ادامه داد: چنین شرایطی استثنایی بوده و انتظار می رود مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.

استاندار اردبیل متذکر شد: امروز فضای سیاسی آزاد در دانشگاه ها فراهم شده و دولت فضاسازی برای فعالیت دانشجو را دنبال می کند.

بهنام جو با تاکید به اینکه زمانی نهضت بیداری و ضد استبدادی موجب شد تا جنبش دانشجویی علیه استبداد زمان به جریان افتد، ادامه داد: در آن مقطع زمانی دانشجویان رسالت سنگین خود را به خوبی ایفا کردند.

وی با اذعان به اینکه دانشجو فردی آرمان گرا است، تصریح کرد: انتظار می رود دانشجویان علاوه بر فعالیت سیاسی مطالعات اجتماعی خود را نیز توسعه دهند.

وی به ضرورت به کار گیری ظرفیت دانشجویان در مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید و اضافه کرد: امروز دانشجویان می توانند نقش کلیدی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کرده و بازوی یاری گر دولت باشند.

در این جلسه معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل نیز متذکر شد: در دولت تدبیر و امید تحقق مطالبات دانشجویی مورد توجه قرار گرفته است.

ناصر نصیری تاکید کرد: هر چند دغدغه هایی در خصوص فعالیت سیاسی بین دانشجویان وجود دارد اما قابل حل بوده و لازم است تشکل های دانشجویی فعالیت آزادانه در راستای توسعه داشته باشند.

وی با تاکید به اینکه نباید فضای دانشگاه ها امنیتی شود، ادامه داد: انتظار می رود روسای دانشگاه ها فضای مطلوب برای فعالیت سیاسی دانشجویان فراهم سازند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار