مدیرکل زندان‌های اردبیل مطرح کرد؛
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل بر ضرورت اجرای طرح و برنامه های مختلف برای نشاط و شادی زندانیان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۳۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 05 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مراد فتحی در دیدار مسؤولان امور زندان‌های استان اردبیل اظهار کرد: برای افزایش نشاط و روحیه زندانیان انتظار انجام برنامه‌‌ریزی های لازم برای شاد کردن فضاهای زندان در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف وجود دارد.

وی به توانمندی بسیار بالای مددجویان در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل اشاره کرد و افزود: با شناسایی مددجویان هنرمند که از ظرفیت‌ و توانمندی بالای هنری برخوردار هستند، می‌توان به تولید برنامه‌های مختلف هنری اقدام کرده و در فضای زندان‌ها از حضور آنان در اجرای برنامه‌های متنوع استفاده کرد.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های مورد اجرا در زندان‌های استان، توضیح داد: با کمک و همیاری خیرین و ستاد دیه، کاهش میزان زندانیان جرایم مالی از جمله برنامه‌های اساسی اداره‌کل زندان‌ها بوده و امیدواریم با مشارکت لازم در رسیدن به این مهم به موفقیت‌های ارزنده‌ای دست یابیم.

به نوشته فارس، فتحی ادامه داد: مقابله با مواد مخدر، توجه به بهبود وضعیت بهداشت و درمان زندانیان، استمرار تعامل مناسب با دادگاه‌ها برای پایین آوردن آمار زندانیان کیفری و ارسال به موقع آمار زندانیان به مراجع قضایی برای هماهنگی و انجام اقدامات قانونی لازم در کنار توجه به نیروهای انسانی از جمله دیگر برنامه‌های اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل است.

وی مدیریت صحیح  را لازمه پیشرفت هر مجموعه‌ای عنوان کرد و یادآور شد: با انجام مدیریتی نوین و خلاقانه در پیشبرد برنامه‌های مختلف می‌توان به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت، چرا که مدیریت سنتی پاسخگوی تمامی نیازها نخواهد بود و با توسعه خلاقیت می‌توان به بازخورد مناسبی در اجرای برنامه‌ها دست یافت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار