به گفته رئیس پلیس‌راه استان اردبیل در پی بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ فقره تصادف به ثبت رسیده که فقط یک مورد جرحی و مابقی خسارتی بوده است.
کد خبر: ۵۳۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 08 December 2017

تابناک اردبیل: رئیس پلیس‌راه استان اردبیل از بروز ۳۷ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

حجت فتاحی تصریح کرد: در پی بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ فقره تصادف به ثبت رسیده که فقط یک مورد جرحی و مابقی خسارتی بوده است.

وی با بیان اینکه مجروحان تصادف جرحی به صورت سرپایی درمان شده‌اند، ادامه داد: از کل تصادفات چهار فقره نیز واژگونی بوده و تمامی تصادفات واژگونی در شمال استان اردبیل به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس‌راه استان با تاکید به اینکه برخی رانندگان مطابق علائم و تابلوهای کنار جاده رانندگی می‌کنند، اضافه کرد: این در حالی است که تابلوها برای شرایط عادی نصب شده و در هنگام بارش برف و باران می‌بایست تردد با احتیاط بیشتری انجام شود.

فتاحی در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان نیز افزود: تمامی محورها باز بوده و تردد در جریان است اما در دو محور اردبیل- سراب، گردنه صائین و اردبیل- خلخال ابتدای محور تا سه راهی هیر، کولاک مقطعی را شاهد هستیم.

وی در خصوص وضعیت محور پونل – خلخال نیز تاکید کرد: از سمت خلخال به پونل تردد بلامانع است و از سمت گیلان مشکلاتی در تردد خودروها به وجود آمده است.

رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: با بررسی جاده، در صورتی که ایمنی محور مطلوب نباشد، این محور مسدود اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار