کد خبر: ۵۳۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 09 December 2017

علی دولتی‌مهر، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: بارش برف که از صبح روز پنجشنبه آغاز گردیده و تا روز جمعه نیز ادامه داشت، باعث سفیدپوش شدن و طراوت‌بخشی خاصی به نقاط مختلف استان شد.

وی با اشاره به پایان یافتن بارش‌ها، افزود: با قطع بارندگی‌ها، هوای سرد همچنان در سطح استان باقی خواهد ماند و وزش بادهای شدید و تند در برخی از نقاط منجر به کولاک برف نیز خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به سرعت 86 کیلومتری باد در عصر جمعه خبر داد و گفت: هوای سرد همچنان در نقاط مختلف استان پابرجا خواهد بود که در این میان می‌توان به پیش‌بینی دمای -15 درجه‌ای در فرودگاه اردبیل و -12 درجه‌ای فیروزآباد کوثر و خلخال در طی امروز اشاره کرد.

دولتی‌مهر اضافه کرد: از اواخر وقت روز جمعه به دلیل استقرار هوای پرفشار در سطح زمین، هوای بسیار سرد در منطقه حکم‌فرما شد که این وضعیت تا صبح امروز نیز ادامه خواهد داشت و کاهش دما در مناطق مرکزی و جنوبی بیشتر از سایر مناطق احساس خواهد شد.

وی به وجود یخبندان در صبح روز شنبه اشاره کرد و گفت: به تدریج از امروز با افزایش چند درجه ای هوا روبرو خواهیم شد و این وضعیت تا اواسط هفته آینده تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار