مراسم استقبال از نایب قهرمان جهان در فرودگاه اردبیل؛
نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: کسب مدال طلای وزنه‌برداری جهان را به مردم ایران و استان اردبیل قول می‌دهم.
کد خبر: ۵۳۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 10 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، سعید علی حسینی امروز یکشنبه در آیین استقبال استاندار، مسئولان و ورزش دوستان اردبیلی در فرودگاه این شهر به خبرنگاران گفت: نتایج مسابقات آسیایی برای کشور مهم است و سعی می کنم عملکردی بهتری در این مسابقات داشته باشم .
 
وی در باره مسابقات جهانی آمریکا نیز گفت: برای این مسابقات با وجود فرصت کم، تمرینات خوبی داشته و بسیار زحمت کشیده بودم و خوشحال هستم که توانستم با مقام بدست آمده گوشه ای از محبت های مسئولان و مردم خوب کشور و استان را جبران کنم .
وی اضافه کرد: سه هفته پیش از مسابقات دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده بودم و دلیل دوبار ناکامی در بالا بردن وزنه در یک ضرب نیز این بود اما خدا را شکر در بار سوم موفق عمل کرده و در دو ضرب نیز نتیجه خوبی کسب کردم.
 
قدردانی استاندار اردبیل از سعید علی حسینی

 
اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز در این آیین از زحمات و افتخار آفرینی سعید علی حسینی در مسابقات جهانی وزنه برداری آمریکا قدردانی کرد.
 
 امام جمعه اردبیل:سعید علی حسینی یک پدیده است
 
آیت الله سید حسن عاملی روز یکشنبه در دیدارسعید علی حسینی نایب قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری جهان با وی افزود: بسیار مایه افتخار است که جوانان ما در آمریکا توانستند قهرمان جهان شوند و پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آورند.
 
وی اظهار کرد: علی حسینی در وزنه برداری یک پدیده است چرا که پس از هشت سال دوری از میادین ورزشی روحیه خود را از دست نداد و نتیجه تلاش، کوشش و زحمات خود را در میادین جهانی گرفت.
وی با اشاره به اینکه باید از زحمات ورزشکاران قهرمان به طور خاص تجلیل کرد، گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان به دنبال مصوبه ای هستیم تا با پاداش شایسته از زحمات ورزشکاران قهرمان میادین بزرگ تجلیل شود.

آیت الله عاملی افزود: این موفقیت ها نشانگر این است که سرمایه گذاری برای پیشرفت جوانان بیهوده نیست و با توجه به قابلیت ها و استعداد های جوانان استان مسئولان و متولیان امر باید توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: بزرگترین هدف ورزشکاران در میادین جهانی و بین المللی کسب عزت و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشور می باشد.
 
بهتاج:برای حضور موفق ورزشکاران استان در میادین جهانی برنامه داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این دیدار گفت: جوانان و ورزشکاران کشورمان در سرزمین استکبار مانند رزمندگان اسلام جنگیدند و توانستند مقام قهرمانی جهان را با اقتدار کسب کنند.

ایوب بهتاج افزود: برای حضور ورزشکاران استان اردبیل به همراه تیم ملی کشورمان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده و امیدواریم با اجرای آنها شاهد حضور چند نماینده از استان در این دوره از بازیها باشیم تا برای کشور و استان افتخار آفرینی کنند.
 
سعید علی حسینی در مسابقات جهانی آمریکا با رکورد 203 یک ضرب، 251 دوضرب و مجموع 454 کیلوگرم نقره مجموع و 2 مدال برنز یک ضرب و دوضرب را کسب کرد.
 
در این مسابقات تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران به مقام قهرمانی رسید.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار