نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد
صدیف بدری گفت: با پیگیری‌های انجام یافته اختصاص اعتبارات عمرانی استان رشد دو برابری پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۳۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 10 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری  در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی که به همت و مشارکت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد در خصوص فعالیت های نمایندگان برای توسعه استان اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام یافته اختصاص اعتبارات عمرانی استان رشد دوبرابری یافته است.

وی افزود:  به همین منظور دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر رایگان برای اختصاص قیر رایگان به تصویب رسیده است که انتظار می‌رود مسئولان استانی در این زمینه با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی استان نشان از رشد دوبرابری اعتبارات در این زمینه دارد که برای دستیابی به رشد و توسعه همه‌جانبه در منطقه نیاز است حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

بدری بیان کرد: در حال حاضر برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان ۳۵۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات با سود ۶ درصدی تخصیص یافته است که باید از این ظرفیت ها برای توسعه بخش گردشگری استان و به ویژه شهرستان‌هایی که قابلیت توسعه گردشگری را دارند استفاده شود.

نماینده دیگر مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه دستیابی به مردم سالاری دینی در کشور را در گرو  آزادی جریان‌های مختلف فکری دانست.

رضا کریمی اظهار کرد:  ایجاد دموکراسی و آزادی با محدود ساختن جریان‌های فکری تصوری باطل بوده و دستیابی به مردم‌سالاری دینی، فرهنگ و تمدن اسلامی و آزادمحوری را محدود خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هیچ فرد یا گروهی اجازه محدود کردن جریان‌های فکری در دانشگاه‌ و محیط‌های علمی را نداشته و می‌بایست شرایط آزاداندیشی و فعالیت جریان‌های فکری  و تشکل های سیاسی و دانشجویی در دانشگاه‌ها فراهم شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار