فرماندار اردبیل گفت: با اینکه برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی در استان اقدامات خوبی انجام شده اما متاسفانه هنوز یک کیلومتر آزاد راه نیز در آن احداث نشده است.
کد خبر: ۵۳۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 11 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، جواد زنجانی در آئین رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راه و ارگان های امدادی اردبیل افزود: ساخت و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و ایمن سازی جاده ها در تقلیل تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای موثر است.
 
وی با اشاره به مشکلات موجود در جاده های شمال استان و جاده سرچم در جنوب استان اظهار کرد: باید به طور مداوم مشکلات را شناسایی کرد و نسبت به رفع آنها و ایمن سازی راهها اقدام نمود تا شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای باشیم.
 
وی بیان کرد: به خاطر کوهستانی بودن راه سرچم و سرازیری تند این جاده به ویژه در زمستان برای وسایل نقلیه سنگین خطرات زیادی ایجاد می شود و باید نسبت به ایمن سازی آن اقدام کرد.
 
وی از اعزام جرثقیل های امدادرسان به جاده های استان خبر داد و اضافه کرد: باید جرثقیل های امدادرسان در مکانهای مورد نیاز حتی به صورت اجاره ای هم شده باشد مستقر شوند تا در مواقع ضروری بتوان از آنها استفاده کرد.
 
زنجانی با تقدیر از زحمات شبانه روزی پلیس راه، راهداری و امدادگران گفت: برای کاهش تصادفات جاده ای نیازمند فرهنگ سازی هستیم و حتی با استفاده از رسانه ها و ظرفیت های فضای مجازی می توان آموزش های لازم را به هموطنان ارائه داد.
 
فرماندار اردبیل افزود: برای کاهش تصادفات جاده ای در روستاها و ایمن‌سازی آنها نیز اقدامات خوبی انجام شده و آموزش‌های لازم به دهیاران و شوراهای روستایی ارائه شده تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در روستاها باشیم.
 
استان اردبیل 131 کیلومتر بزرگراه، 716 کیلومتر راه اصلی، 702 کیلو متر راه فرعی و چهار هزارو 738 کیلومتر راه روستایی .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار