کتاب « پیشنهادهایی برای ایران و جهان» تالیف یاشار متیقنی دانش آموخته رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل توسط انتشارات آکادمیک لامبرت آلمان منتشر شد.
کد خبر: ۵۳۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 12 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، یاشار متیقنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کتاب« پیشنهادهایی برای ایران و جهان» در سال 2013 توسط انتشارات لامبرت. سارلند آلمان چاپ و در سال 2017 توسط  سایت جهانی آمازون تجدید چاپ و عرضه شد.

وی با بیان اینکه صدراعظم آلمان از چاپ این کتاب در این کشور  تشکر کرد، افزود:  در فصل هشتم کتاب مطالب مفید و ارزشمندی در خصوص جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در تامین وحدت و امنیت جهانی نوشته شده است.

متیقنی گفت: با توجه به تالیف این کتاب موفق شدم با اخذ پروانه دائم آلمان که در سراسر جهان دارای اعتبار است پس از گذراندن امتحانات لازم در آلمان به منظور تحصیل در مقطع تخصصی اقدام کنم.

متیقنی  در  26 بهمن 57 در یک خانواده فرهنگی اردبیل به دنیا آمد و در تمام دوران 12 ساله تحصیل در مدارس نمونه دولتی اردبیل شاگرد ممتاز بود.وی دانشجوی فعال در زمینه‌های علمی و فرهنگی در تمام دوران تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و عضو  باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار