پرونده مرگ مشکوک معلمه و دخترش در پله آخر؛
مظنون به قتل بانوی معلم اردبیلی و دخترش که چند روز قبل برادر زنش را نیز با اسلحه شکاری مورد حمله قرار داده بود بر اثر ایست قلبی فوت کرد.
کد خبر: ۵۳۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 13 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، چهارشنبه پانزدهم آذرماه بود که مادری معلم و فرزندش( دانشجوی پزشکی) به دلیل آنچه که گازگرفتگی اعلام شد، در یکی از محلات اردبیل جان باختند.

سید ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اظهار داشت:: مرگ این دو نفر بر اثر گازگرفتگی مشکوک به جنایت و قتل عمد بوده و جوانب مسئله توسط بازپرس و نیروی انتظامی در حال بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از متواری بودن فرد مظنون به قتل خبر داد و گفت: بازپرس با همکاری پلیس آگاهی در حال بررسی جوانب مختلف این مسئله مشکوک به جنایت است.

بر پایه این گزارش، شب گذشته ناصر عتباتی دادستان اردبیل خبر داد که مظنون به قتل بانوی معلم اردبیلی و دخترش که چند روز قبل برادر زنش را نیز با اسلحه شکاری مورد حمله قرار داده بود بر اثر ایست قلبی فوت کرد.

وی افزود: این فرد مظنون به قتل بوده و با مراجعه به یکی از روستاهای حویق به برادر زنش نیز با اسلحه شکاری حمله کرده که او نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و قادر به بازجویی نیست.

وی با تکذیب ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر پیدا شدن جسد فرد مظنون در آبی‌بگلو خاطرنشان کرد: فرد متواری مظنون به قتل که از اردبیل تحت تعقیب بود در دهستان حویق دستگیر میشود که هنگام انتقال به مرکز استان به دلیل ایست قلبی فوت می‌کند.

به گزارش تابناک اردبیل، با این وصف و ایست قلبی مظنون به قتل مادر و دختر این فرضیه قوت می گیرد که قاتل خاموش در مرگ مشکوک مادر و دختر دست نداشته و به احتمال یقین تبرئه خواهد شد!

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
اینگونه اتفاقات زیبنده شهر حسینی اردبیل نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار