اذعان کفاشیان به اختلافات در فوتبال اردبیل؛
صمد نوتاش در مجمع انتخاباتی فوتبال اردبیل برای چهارسال به عنوان رئیس هیات فوتبال این استان انتخاب شد.
کد خبر: ۵۴۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 02 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل امروز سه شنبه با حضور علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته امور استان های فدراسیون، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد.
در این مجمع انتخاباتی که پنج نامزد داشت سه نفر قبل از رای گیری اعلام انصراف کردند و منصور صائب و صمد نوتاش 2 نامزد ریاست هیات فوتبال استان هر کدام به مدت هفت دقیقه برنامه های خود را اعلام کردند.
در پایان رای گیری صورت گرفت و صمد نوتاش با کسب 12 رای از 21 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان اردبیل انتخاب شد و رقیب وی منصور صائب موفق به کسب 9 رای شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این مجمع گفت: استان اردبیل همیشه در ورزش کشور می درخشد و با وحدت و همدلی می توان شاهد پیشرفت فوتبال اردبیل بود تا این استان به جایگاه حقیقی خود در این رشته برسد.
علی کفاشیان افزود: فدارسیون فوتبال به دنبال پیشرفت، توسعه و ارتقا فوتبال است و به انتخاب مجمع احترام قائل است و حمایت همه جانبه می کند.
وی با اشاره به برخی اختلافات در فوتبال اردبیل اظهار کرد: با همکاری، وحدت و احترام متقابل به همدیگر می توان به توسعه و پیشرفت فوتبال منطقه کمک کرد.
وی بیان کرد: استان اردبیل ظرفیت و قابلیت های زیادی دارد و جوانان غیرتمند، با تعصب و توانمند این استان می توانند در میادین داخلی و بین المللی بدرخشند.
ایوب بهتاج ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم گفت: اداره کل ورزش و جوانان از همه هیات های ورزشی استان حمایت و پشتیبانی لازم را در حد توان خود انجام می دهد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار