عاملی:استان اردبیل در صحنه های دفاع از انقلاب پیشگام است
راهپیمایی و حماسه عظیم همیشه در صحنه استان اردبیل در اعتراض به ناآرامی‌های اخیر با حضور گسترده مردمی برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 04 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، مردم انقلابی در شهر اردبیل در راهپیمایی امروز خود که از میدان شریعتی تا مصلی برگزارشد با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود اقدامات تخریب گران را محکوم کردند.

'لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است ' ماهمه با هم هستیم پیرو رهبر هستیم ' و خامنه ای خمینی دیگر است از دیگر شعار های راهپیمایی امروز مردم اردبیل بود.

آیت‌الله عاملی: استان اردبیل در صحنه‌های دفاع از انقلاب پیشگام است

آیت‌الله سید حسن عاملی در این مراسم اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر برخی تفکرات ضدانقلابی علیه کشور و ملت در حال شکل‌گیری است که باید منشأ این تفکرات را یافته و به فکر خنثی‌سازی و پاسخ به این اغتشاشات به بهترین شکل ممکن بود که این حرکت خودجوش و باشکوه مردمی همان بهترین پاسخ به اغتشاشگران در داخل کشور می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم ولایتمدار اردبیل در راهپیمایی امروز چشمگیر بود، افزود: مردم با حضور حماسی خود خشم و انزجار خود را از منافقین و آشوبگران نشان دادند و امروزه باید دقت داشت که بیشترین هراس دشمن از امنیت، وحدت و یکپارچگی ملت ایران است که باید با حفظ همین ارزش‌ها پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی داد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: این روزها در کشور در واقع روزهای سرنوشت‌سازی است که باید همچون همیشه گره‌های سیاسی کهه همان توطئه‌های دشمن می‌باشد با دست مردم گشوده شود.

عاملی با بیان اینکه بقای انقلاب اسلامی بر پایه رکن دیانت قرار دارد، گفت: تاکید ما بر این است که بدنه اجتماعی در این عرصه وارد شود، زیرا امروز روز عقب ماندن و اینکه بگوییم نوبت ما نیست و مسائل به ما ارتباطی ندارد به پایان رسیده و سفارش ما به همگان این است که در شرایط اجتماعی موجود برای حفظ نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی در میدان عرصه و عمل وارد شوند.

وی اظهار کرد: نقشه این اغتشاشات و توطئه‌ها از بیرون وارد می‌شود و ملت ایران بدلیل برخی شرایط داخل تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که لازمه این مهم در چنین زمانی حفظ آرامش از سوی مردم و فکر و دل نسپردن به برخی شعارهای ضدانقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: مردم ولایتمدار اردبیل همیشه در صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز کشور پیشگام بوده و این بار هم بصیرت و وحدت خود را به همگان نشان دادند و پیام راهپیمایی امروز وحدت و همدلی و بصیرت ملت ایران بود.

در پایان این راهپیمایی شرکت کنندگان با تجمع در مقابل مصلی اردبیل با شعارهای الله اکبر قطعنامه راهپیمایی را تایید کردند.

گزارش ها از شهرستان های مشگین شهر ، بیله سوار ، گرمی ، سرعین ، نمین ، نیرو کوثر نیز حاکیست که در این شهرستان ها نیز مردم با حضور گسترده در خیابان های این مناطق با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مردم شهرستان های خلخال و پارس آباد نیز روز چهارشنبه در اعتراض به ناآرامی های اخیر راهپیمایی و تجمع کرده بودند. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار