تجلیل از سردار نوعی‌اقدم در شورای شهر
عصر چهارشنبه جلسه شورای شهر اردبیل میهمان ویژه‌ای داشت؛ سردار نوعی‌اقدم که در ماه‌های اخیر تصاویر او را بیشتر در سوریه و در محور مقاومت همراه با سردار قاسم سلیمانی دیده بودیم، به همراه برادر نام آشنایش، حسن نوعی‌اقدم و به دعوت شهرداری و شورای شهر اردبیل در جلسه علنی شورای شهر حضور داشتند.
کد خبر: ۵۴۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 05 January 2018

در این جلسه یازده عضو شورا، شهردار اردبیل، مدیران و معاونان شهرداری و جمعی از اهالی رسانه حضور داشتند. دکتر لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در ابتدای این جلسه با ایراد سخنانی به تمجید از شخصیت سردار نوعی‌اقدم پرداخت. لطف‌اللهیان این سرمایه اجتماعی استان را دارای نقش ویژه‌ای هم در دوران دفاع مقدس و هم الان در محور مقاومت دانسته و یادآور شد که اگر الان شرایطی فراهم است و کشور در منطقه و دنیا جایگاهی دارد در سایه فرماندهی مقام معظم رهبری و سپس افرادی مثل سردار نوعی‌اقدم است.

لطف‌اللهیان سردار نوعی اقدم را از فرماندهان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس و الان دانست و تاکید کرد که زمانی کسی فکر نمی‌کرد جبهه مقاومت پیروز شود، اما فرماندهانی مثل سردار نوعی اقدم این امر را به نتیجه رساندند.

در ادامه این جلسه سردار نوعی‌اقدم طی سخنانی، در دو بخش ابتدا به ارائه گزارش و مطالبی کلیدی از سال‌های حضور در سوریه پرداخت و سپس به عنوان یک شهروند اردبیلی، سخنانی را با اعضای شورا و شهردار اردبیل مطرح کرد. سردار نوعی‌اقدم می‌گوید که من یک نیروی عملیاتی هستم، و برایم افتخاری بود که به سوریه بروم. او می گوید که در زمان حضور در سوریه مسئولیت فرماندهی بیش از ده هزار نیرو را داشته است که تمامی آنها سوری بوده‌اند و از هیچ نیروی غیر سوری استفاده نکرده و در هنگام برگشت به ایران هم، نیروی مهمی را در آنجا برجای گذاشته است.

همچنین سردار نوعی‌اقدم با اشاره به جایگاه شهرداری و ارتباط مستقیم مردم با آن به نقش مهم شهرداری و شورای شهر اشاره کرده و یادآور شد که این نهاد می‌تواند در رابطه با بروکراسی اداری و شرایط عمرانی شهر کاری کند که مردم احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

در انتهای این جلسه با اهدای یادبودی از طرف شهرداری و شورای شهر اردبیل از سردار نوعی‌اقدم تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار