معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مرکز رسمی آموزش پیش از ازدواج به منظور آموزش زوجهای جوان و کاهش آمار طلاق در جامعه فردا در اردبیل افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 07 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، یوسف خدادادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل اظهارداشت: جلسه امروز شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل حول محور دو موضوع که بحث تجهیز خودروها به سیستم ردیابی و فعالیت های کاهش آمار طلاق در جامعه بوده به انجام می‌رسد.

وی گفت: در بحث اجرای سیستم ردیابی خودروها موضوعی که حائز اهمیت است فراوانی سرقت در تمامی استان ها بوده که این موضوع از لحاظ مادی، روحی و روانی تاثیرات منفی در جامعه دارد و هرگونه اقدام بازدارنده در رابطه با سرقت به ویژه سرقت خودروها حائز اهمیت است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: راه‌اندازی سیستم ردیابی خودروها یک ایده و طرح بسیار مناسبی است و ما نیز پیگیری می‌کنیم که در استان اردبیل این موضوع فراگیر شده و مورد استفاده مردم قرار گیرد ولی بهترین روش این است که سیستم ردیابی خودرو در کارخانه‌های خودروسازی و قبل از تحویل خودرو به مشتری نصب و راه‌اندازی شود.

خدادادی در رابطه با بحث طلاق نیز تصریح کرد: متاسفانه آمار طلاق در طول چند سال گذشته در کل کشور و در استان اردبیل آمار نگران کننده‌ای داشته است به طوری که استان در سال گذشته از بابت نرخ رشد طلاق جزو رتبه‌های نخست کشور بود.

وی بیان کرد: باتوجه به اهمیت موضوع تحکیم بنیان خانواده هر اقدامی که در این راستا انجام شود باید مورد حمایت قرار گیرد و بحث آموزش قبل از ازدواج و نیز تداوم این آموزش ها بعد از ازدواج نیز باید مورد توجه باشد چرا که بیشتر طلاق های زوج های جوان به دلیل عدم آگاهی از راه و روش زندگی می‌باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: مرکز رسمی آموزش پیش از ازدواج به منظور آموزش زوج های جوان و کاهش آمار طلاق در جامعه فردا در اردبیل افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار