کد خبر: ۵۴۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 08 January 2018

اصغر سلیمان‌زاده پیش‌از ظهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: چهارمین طرح "نجات دانش‌آموز آب" یا "داناب" با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه‌ای در سطح مدارس استان اردبیل اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این طرح در فرهنگسازی برای مصرف صحیح آب در سطح استان، افزود: صبح امروز مفاد این تفاهم‌نامه بین مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل و شرکت آب منطقه‌ای امضا شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: در این طرح با توجه به مشکلات آب در مناطق مختلف استان ۱۰۰ مدرسه به عنوان مدارس هدف انتخاب می‌شود که در آن ۱۰۰ معلم به عنوان ناجیان آب برنامه‌های ویژه‌ای در خصوص آگاهسازی و اطلاع‌رسانی در مورد بحران آب برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند.

سلیمان‌زاده بیان کرد: ۱۰۰ مدیر مدرسه و ۵۵ مسؤول دبیرخانه نیز در خصوص این موضوع فعالیت می‌کنند که با توجه به اهمیت کار وظایف مهمی برعهده دارند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در زمینه فرهنگسازی در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه استفاده صحیح از منابع آبی دارد و این سازمان می‌تواند از طریق اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان در خصوص ترویج رفتار درست در بین خانواده‌های استان موثر باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان به عنوان تامین کننده‌ مالی این طرح در نظر دارد اقدامات فرهنگی خود را در زمینه آب به صورت پایه‌ای و از طریق نهادهایی که به صورت مستقیم در خانواده‌ها تاثیرگذار هستند، انجام دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار