وعده‌ای که عملی نشد؛
به رغم وعده یکی از نمایندگان استان در بازگشایی پروازهای فرودگاه پارس‌آباد همچنان این موضوع بلاتکلیف مانده است.
کد خبر: ۵۴۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 08 January 2018
به گزارش تابناک اردبیل، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی که از برقراری مجدد پروازهای فرودگاه پارس‌آباد از 15 دی ماه سخن به میان آورده بود نه تنها پروازی انجام نشد بلکه یکی از مسئولان فرودگاه اردبیل اعلام کرد؛ هنوز هیچ یک از شرکت‌های هواپیمائی برای برقراری پرواز مسیر تهران – پارس‌آباد تمایلی نشان نداده‌اند.
 
به گفته مدیر کل فرودگاه‌های استان اردبیل قرار است طی یک هفته آینده پروازی به صورت آزمایشی از تهران به پارس‌آباد انجام شود تا بعد از انجام این پرواز نسبت به دایر کردن پروازها اقدام عملیاتی صورت گیرد.
 
فخرالدین هاشمی در حاشیه جلسه کارگروه میراث فرهنگی استان اردبیل در گفتگو با ایسنا، در مورد آغاز پروازهای فرودگاه پارس‌آباد از 15 دی ماه اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا حداقل بعد از انجام آزمایشی یک پرواز از 25 دی ماه پروازهایی را با هماهنگی شرکت‌های فعال در این بخش دایر کنیم.
 
فرودگاه قدیمی پارس‌آباد که متعلق به کشت و صنعت مغان بوده است از چند سال پیش به دلیل تعمیرات، تعریض باند، تجهیز سیستم روشنایی و رفع برخی از ایرادات تعطیل بوده و پروازی انجام نمی‌شود در حالی که قبل از تعطیلی موقت این فرودگاه پروازها روزهای یکشنبه و چهارشنبه در این فرودگاه دایر بود که با گذشت قریب به 8 سال از تعطیلی به اصطلاح موقت ایت فرودگاه گوئی مسئولان تمایلی به فعال کردم این فرودگاه ندارند.
 
مردم مناطق شمال استان اردبیل که از طریق این فرودگاه سفرهای هوایی خود را انجام می‌دادند سال‌هاست که چشم‌انتظار برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه هستند در سفر هوایی آنها سهولت ایجاد شود اما هر بار مسئولان استانی به ویژه استانداران وقت وعده سر خرمن برای تکمیل و افتتاح این فرودگاه داده‌اند که تاکنون هیچ یک از آنها عملیاتی نشده و آخرین وعده نماینده اردبیل در مجلس نیز که قرار بود از 15 دی ماه پروازهای فرودگاه پارس‌آباد دایر شود جامه عمل نپوشیده است.
 
ایسنا نوشت: باید منتظر ماند و دید بالاخره طلسم 8 ساله تعطیلی فرودگاه پارس‌آباد شکسته خواهد شد یا همچنان عده‌ای با وعده و وعید و نمایش تبلیغاتی می‌خواهند رضایتمندی افکار عمومی را به نوعی فراهم کنند.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
اندکی صبر سحر نزدیک است
به حول و قوه الهی حتما پرواز در دی ماه در این فرودگاه به زمین خواهد نشست
انشالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار