دبیر اول شورای اسلامی شهر اردبیل:
اردبیل- دبیر اول شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص برخی انتقادها از عملکرد این نهاد اجرایی گفت: شورای شهر درجا نمی‌زند.
کد خبر: ۵۵۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ 10 January 2018
به گزارش تابناک اردبیل، رویا کنعانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: زمزمه انتقادهایی که مدعی است شورای دور پنجم عملکرد مطلوبی نداشته و درجا می زند به گوش ما رسیده است.

وی با اشاره به انتقادات مطرح شده در رسانه ها، به ضرورت شفاف سازی عملکرد شورا تاکید کرد و متذکر شد: برخی از انتقادها در رابطه با عملکرد شورا در جذب سرمایه گذاری است که صحت ندارد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر اردبیل عنوان کرد: شورای دور پنجم  اخیرا ۹۹ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری را مصوب کرده و کمیسیون مربوطه هشت مصوبه از ۲۲ آبان تا ۲۰ آذر ماه دارد.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل احداث کافه کتاب، خانه امید، شرکت سرمایه گذاری، فیبر نوری و دیتا سنتر، توسعه مبلمان شهری، احداث زمین های ورزشی در چهار نقطه، راه اندازی اتوبوس دریایی و بهسازی ورودی جدید منطقه نمونه گردشگری شورابیل است.

کنعانی همچنین خواستار ساماندهی چراغ های راهنمایی و رانندگی شد و بیان داشت: در برخی مناطق شهری از جمله ایستگاه سرعین به دلیل وضعیت نامناسب زمان چراغ راهنمایی و رانندگی و حتی بی توجهی پلیس راهنمایی به زمان چراغ قرمز شاهد گره ترافیکی هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار