مدیرکل زندان‌های استان اردبیل از افزایش ۱۲ درصدی زندانیان این استان در سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد و گفت: به دلیل افزایش زندانی این تعداد کفاف نمی‌کند.
کد خبر: ۵۵۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 13 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، مراد فتحی در حاشیه بازدید از زندان اردبیل تصریح کرد: افزایش زندانیان موجب شده در تمامی زندان‌ها چهار برابر ظرفیت زندانی نگه‌داری شود.

وی افزود: در وضعیت فعلی در شهرهای خلخال، مشگین شهر، گرمی و اردبیل زندان دایر است اما به دلیل افزایش زندانی این تعداد کفاف نمی‌کند و احداث زندان جدید خلخال در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل زندان‌های استان با بیان اینکه این ساختمان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: در گرمی هم بازداشتگاه راه‌اندازی شده است.

فتحی همچنین به ضرورت ساخت زندان در پارس‌آباد تأکید کرد و افزود: با مساعدت فرمانداری شهرستان زمین و مجوز لازم برای احداث مهیا شده و ضروری است اعتبار مناسب نیز اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه اعتبار اختصاصی ناچیز است، ادامه داد: به دلیل اینکه زندانیان پارس‌آبادی به مشگین شهر و اردبیل منتقل می‌شوند و ملاقات خانواده آن ها به سختی انجام می‌شود، ضروری است در کوتاه مدت زندان در پارس‌آباد احداث شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار