شهردار اردبیل گفت: در حفظ حقوق شهروندان هیچ گونه بی انضباطی از سوی مدیران و کارکنان این مجموعه قابل پذیریش و چشم پوشی نیست.
کد خبر: ۵۵۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 14 January 2018

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل حمید لطف اللهیان عصر دیروز در دومین جلسه شورای فنی و عمرانی که با حضور مدیران مناطق و سازمان ها  و با هدف ارایه طرح ها و راهکارها برای حل مشکلات عمرانی و فنی شهر اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: در راستای احترام به حقوق شهروندی، هیچ گونه بی انضباطی از سوی کارکنان در بدنه شهرداری اردبیل قابل پذیریش نبوده و همه عوامل حراستی و بازرسی در صورت احراز تخلف کارکنان، با حفظ آبرو و حیثیت شخصی برخورد جدی خواهند شد.

وی گفت: احصا انحرافات در پروژه های شهری، نشانگر نظارت مستمر مسئولان و مدیران است و در راستای توسعه عمرانی شهر،می توانیم از ایده ها و نظرات و  طرح های ارایه شده افراد  توانمند و خلاق در  مجموعه شهرداری بهره مند شویم.

لطف الهیان بیان کرد: سالانه بیش از 200 میلیارد تومان هزینه کارها واقدامات اجرایی انجام شده در شهر اردبیل توسط شهرداری  انجام می گیرد که این مبلغ از منابع اعتبارات خود شهرداری بوده و متعلق به بودجه دولتی نیست و از این رو ضروری است، احترام به شهروندان و رعایت حقوق شهروندی رعایت شود.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: برنامه ریزی دقیق و منسجم، بهبود روش، بهبود شیوه، نوآوری، انضباط مالی و فنی از جمله شاخصه هایی است که باید کنترل شده و اولویت بندی، حق تقدم و تاخر در اجرای پروژه های شهری رعایت شود.

وی با تاکید بر این که ما در قبال مردم مسئول هستیم و مردم از ما انتظاراتی دارند گفت:باید شهری  انسان محور بود و زیست محور، در شان همشهریان  ساخت.

لطف الهیان مجموعه شهرداری را نهاد بارز در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: این مجموعه با وجود شرایط رکود اقتصادی توانسته است اقداماتی ارزشمند در ایجاد درامد پایدار،جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های شهری انجام دهد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار