جاده های استان اردبیل با وجود براش برف باز است؛
در پی تداوم بارش برف و برودت هوا نوبت بعد از ظهر برخی مدارس استان اردبیل نیز به تعطیلی کشیده شد.
کد خبر: ۵۵۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 15 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ماموران راهداری استان اردبیل از بامداد امروز در جاده های مواصلاتی استان مسقر هستند و اقدام به بازگشایی جاده ها می کنند.
وی با اشاره به اینکه تردد در گردنه های صعب العبور استان نیز امکان پذیر است، اظهار کرد: بیشترین برف در جاده های منتهی به شهرستان گرمی گزارش شده است.
وی از از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری به ویژه با وسایل نقلیه سبک خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر زنجیر چرخ و تجهیزات کامل زمستانی همراه داشته باشند.
رحمتی با اشاره به اینکه کولاک شدید به همراه برف زاویه دید رانندگان را با مشکل مواجه کرده است، گفت: با تلاش ماموران راهداری تا این زمان راه های اصلی استان اردبیل باز هستند و گذر وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: بعد از راههای اصلی استان ماموران راهداری شروع به باز کردن راههای روستایی بسته شده در بارش اخیر برف خواهند کرد.

تمامی مقاطع تحصیلی سری بعد از ظهرشهرستان اردبیل تعطیل است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی مقاطع تحصیلی سری بعد از ظهر اردبیل و هیر امروز دوشنبه تعطیل است.
احمد ناصری روز دوشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: در پی بارش سنگین برف و برودت هوا امروز مدارس سری بعد از ظهر همه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شهرهای اردبیل و هیر تعطیل است.
وی اظهار کرد: در مشگین شهر و گرمی در مدارس شهری پیش دبستانی و ابتدایی و در روستاها همه مقاطع تحصیلی سری بعد از ظهر تعطیل می باشد.
وی بیان کرد: همچنین در پارس آباد و جعفر آباد در مدارس شهری و روستایی فقط پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل است.
به گزارش اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم اکنون بارش برف در بسیاری از مناطق استان ادامه دارد و امروز بر گستره و شدت ناپایداری های جوی افزوده می شود.
اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل نیز به ساکنان این استان درباره کاهش محسوس دما ؛ لغزندگی سطح گذرگاهها و کاهش دید افقی در جاده های این استان در این مدت هشدار داده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار