جواد تقوی گفت: پسربچه ۴ ساله خلخالی که از چند ماه پیش گم شده به احتمال زیاد با افتادن در رودخانه غرق شده است.
کد خبر: ۵۵۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 15 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، جواد تقوی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: ما گزارش کاملی را از گم شدن این بچه دریافت کردیم و بررسی‌های ماه‌های اخیر ما نشان می‌دهد که به احتمال زیاد این کودک به داخل رودخانه افتاده چرا که در نزدیکی این محل دمپائی‌های او را پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این یک مرد ۱۸ ساله در داخل این رودخانه افتاده و بعد از یک سال جنازه او را پیدا کرده بودند که به نظر می‌رسد این پسربچه نیز با چنین عاقبتی روبرو شده باشد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل در ادامه به اقدامات و آموزش‌های پلیس آگاهی در ارتباط با جعل و کلاهبرداری اشاره کرد و گفت: ما کارگاه‌های آموزشی متعددی را در این ارتباط با روسای شعب بانک‌ها، کارشناسان ثبت اسناد، روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران خودرو برگزار کردیم تا از جعل و کلاهبرداری در همان مراحل اولیه جلوگیری کنیم.

تقوی افزود: ما در همین ۹ ماه اخیربیش از ۱۸ هزار و ۹۷ مورد گواهی عدم سوءپیشینه صادر کردیم ور در کنار آن انگشت‌نگاری‌هایی نیز توسط پلیس آگاهی انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۸۷۱ فقره بررسی صحنه جرم و جنایت، قتل و فوت‌های مشکوک و سرقت‌ها را با حضور اکیپ‌های تخصصی پلیس آگاهی انجام دادیم.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از تشکیل ۱۵۲ فقره پرونده در آزمایشگاه شیمی جنایی آگاهی، ۳۰ فقره در آزمایشگاه بیولوژیکی جنایی و ۳۳۳ فقره پرونده در آزمایشگاه فیزیکی اصالت خودرو و اسلحه‌شناسی خبر داد.

تقوی اذعان کرد: ۲۳۷ فقره پرونده در قالب آزمایشگاه و اسناد مشکوک و مجهول‌الهویه توسط پلیس آگاهی پاسخ داده شده و موفق شدیم ۵۳ نفر از متهمان و مجرمان متواری را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهیم.

انتهای پیام/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار