کد خبر: ۵۵۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 17 January 2018

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمتی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری اردبیل تصریح کرد: زمین احداث پایانه جدید مسافربری در چهار کیلومتری جاده اردبیل- خلخال مشخص شده است.

وی افزود: قرار است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث پایانه جدید انجام شود و قطعاً این طرح را عملیاتی خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل  نقل جاده‌ای استان متذکر شد: پایانه فعلی با رشد ساخت‌وسازها در داخل محدوده شهر واقع شده و پاسخگوی نیاز فعلی حوزه حمل‌ونقل عمومی مسافر نیست.

رحمتی تصریح کرد: به منظور کاهش ترافیک، توسعه پایانه و پاسخگویی به نیازهای جدید شهر متناسب با جمعیت آن احداث پایانه جدید چند سالی است که مورد تاکید قرار گرفته است.

وی متذکر شد: در وضعیت فعلی ۵۲ شرکت حمل‌ونقل مسافر در این پایانه مستقر است و ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان شامل ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۵۲۰ دستگاه سواری است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در  هشت‌ماهه امسال یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر در این استان جابه‌جا شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
چهار کیلومتر تا شهر زیاد است و مسافران را بزحمت می اندازد. حالا بعد از آنهم تا مقصد مسافران حساب کنید مسیر خیلی طولانی تر می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
به منظور سهولت تردد و استفاده بهینه از امکانات و کاهش هزینه چرا از الان به فکر تجمیع ترمینال اتوبوس و قطار یا حداقل مجاورت آاین دو ایستگاه نباشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار