کد خبر: ۵۵۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 21 January 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر اسحاقی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار کرد: با همکاری صدا و سیما و برخی از ادارات کل اولین جشنواره مد و لباس در دهه اول اسفند ماه سال‌جاری در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رویکردی کارگاهی است و ما جشنواره زدگی را ممنوع اعلام می‌کنیم و در اکثر برنامه‌های ما جلسات دانش‌افزایی و توانمندسازی مد نظر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه جشن دایمی تئاتر از دی ماه کار خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: هر روز دو اجرا در مجتمع فرهنگی هنری فدک و سالن بیضای اردبیلی روی پرده می‌رود.

اسحاقی با تاکید بر اینکه برای اولین بار نمایش تئاتر در استان به مدت یک فصل و هر روز دو نمایش روی پرده می‌رود، بیان کرد: این جشن برای اولین بار در استان بدین شکل برگزار می‌شود و هدف‌گذاری ما برای آینده این است هر روز آثار هنری در استان به صورت تئاتر و سایر هنرهای نمایشی روی پرده باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در ساختن فیلم‌های بلند ادامه داد: اولین فیلم بلند استان در پنجم بهمن ماه امسال رونمایی و اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ساخت فیلم بلند با معاون وزیر فرهنگ‌و ارشاد اسلامی بسته شد که در آن از ساخت یک فیلم و ۵ مستند تا پایان سال آینده در استان اردبیل حمایت می‌شود.

اسحاقی با تاکید بر اینکه امروز حال سینمای اردبیل خوب است، بیان کرد: سینما مستند و سینما حقیقت نیز بعد از تجربه موفق سینما هنر و تجربه در اردبیل کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی گفت: امسال همزمان با دهه فجر فیلم‌های راه یافته به جشنواره فیلم فجر در استان اردبیل نیز به نمایش گذاشته خواهد شد که مدت زمان آن از ۱۲ تا ۲۲ بهمن خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار