مدیران بی‌کفایت برکنار می‌شوند؛
معاون سیاسی استاندار اردبیل تاکید کرد که اگر بی‌کفایتی و ناکارآمدی هر فرماندار و مدیر فعلی مشخص شود برکناری او از مسوولیت‌اش قطعی خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 30 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی نواداد در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار داشت: ممکن است که یک فرماندار از شهرستان مکان خدمت کنونی خود به یک شهرستان دیگر جابجا شود که این به معنی ناکارآمدی آن فرد نمی باشد.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر سرگرم بررسی و مطالعه عملکرد و کارنامه فرمانداران استان اردبیل است، اظهار کرد : اگر بی کفایتی و ناکارآمدی هر فرماندار و مدیر فعلی مشخص شود برکناری او از این مسوولیت قطعی خواهد بود.

نواداد تاکید کرد: براساس آموزه های ارزشمند دینی ،مدیریت و مسوولیت به خاطر تاثیرگذاری در زندگی آینده عموم مردم از شرایط خاص برخوردار است و نباید منافع و مصالح کلان جامعه را قربانی سلایق و مصالح شخصی خود و یا افراد دیگر کرد. 

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل همچنین گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع فعالیت خود توجه به جمعیت بانوان و استفاده از زنان کارآفرین و توانمند در رده های مدیریتی و به خصوص مدیریت های مربوط به واحدهای تولیدی را در برنامه قرار داده است.

علی نواداد ؛ پنجشنبه گذشته طی مراسمی به عنوان معاون جدید سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل بر جای ناصر نصیری که قبل از او این مسوولیت را برعهده داشت قرار گرفت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار