از سوی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر؛
با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر با ۲ کیلو و ۴۹۲ گرم شیشه و هروئین در اردبیل دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 01 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ محمد خیرخواه بشر اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در اردبیل دستگیر و محموله قاچاق از این فرد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل افزود: این قاچاقچی که با یک دستگاه خودروی 206 قصد انتقال محموله بزرگ شیشه و هروئین از مرکز کشور به اردبیل را داشت با انجام تحقیقات گسترده و هدفمند ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی شد.

وی با اشاره به تشکیل اکیپ‌های عملیاتی برای دستگیری این فرد بیان کرد:‌ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سه تیم عملیاتی برای دستگیری این فرد قاچاقچی تشکیل داده و با پوشش انتظامی منطقه، خودروی حامل مواد مخدر این فرد را در داخل شهر اردبیل شناسایی و توقیف کردند.

خیرخواه بشر در گفتگو با تسنیم گفت: به دنبال این امر بازرسی‌های لازم از سوی ماموران از این خودرو انجام و مقدار دو کیلو و 492 گرم شیشه و هروئین که در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند و فرد قاچاقچی دستگیر و پرونده قاچاق برای وی تشکیل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با بیان اینکه در خودروی این قاچاقچی یک دست ترازوی توزین مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به صورت شبانه‌روزی در راستای مبارزه با قاچاقچیان اقدام کرده و تلاش می‌کند تا هر چه بیشتر عرصه برای قاچاقچان مواد مخدر در استان تنگ‌تر شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار