همزمان با سراسر کشور؛
همزمان با سراسر کشور و در گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 03 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، در مراسمی که در سینما قدس اردبیل برگزار شد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیران فرهنگی و علاقمندان به هنر هفتم اکران فیلم‌های منتخب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در اردبیل کلید خورد.
 
در این مراسم فیلم کوتاه کریم عظیمی با نام 999999999 به عنوان فیلم برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی و جهانی اکران شده و از این کارگردان موفق کشورمان تجلیل شد.
 
کریم عظیمی که در جشنواره‌های مختلف در سطح بین‌المللی بیش از 60 عنوان معتبر به دست آورده توانسته با فیلم‌های کوتاه خود موفق شده در جشنواره‌های کانادا، آمریکا، بلژیک، آذربایجان، لهستان، آلمان، فرانسه و ... بدرخشد.
 
در کنار تجلیل از کریم عظیمی کارگردان فیلم‌های کوتاه در این برنامه از بانوی شایسته سینمای اردبیل هایده مرادی و همچنین پیشکسوت این عرصه عظیم دادفرمایی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
 
فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر که در اردبیل با همکاری انجمن سینمای جوان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اجتماعی استانداری و شهرداری اردبیل به مدت 9 روز اکران می‌شود قرار است در سه سانس از 14 بهمن ماه تا 22 بهمن در سینما قدس در ساعات 16، 18:30 و 20 با فیلم‌های مصادره، عرق سرد، لاتاری، کامیون، شعله‌ور، تنگه ابوغریب، امپراتور جهنم، جشن دلتنگی، اتاق تاریک، های‌لایت، سرو زیر آب به اکران عمومی درآید.
 
به نوشته ایسنا، در این مراسم که کمپین «همه با هم سینما» مشارکت دارد برای فیلم‌های اکران شده تخفیف 50 درصدی و بلیط نیم‌بها در نظر گرفته تا هموطنان فیلم‌های منتخب جشنواره را در یکی از اکران‌ها با نصف قیمت به تماشا بنشینند.
 
در قالب این برنامه هنری از ساعت 22 هر شب به صورت ویژه فیلم‌های کودک و نوجوان به صورت رایگان برای علاقمندان و مخاطبان کودک و نوجوان اکران خواهد شد.
 
این سومین سال است که استان اردبیل میزبان فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر است که در آئین افتتاح آن شاهد استقبال خوب علاقمندان به هنر هفتم بودیم که با رغبت در سالن‌ سینمای قدس اردبیل حاضر شده و مصمم بودند تا 12 فیلم منتخب این جشنواره را در اردبیل در مدت 9 روز به تماشا بنشینند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار