فرمانده انتظامی شهرستان گرمی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیش از ۱۰ کیلو هروئین در گرمی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۶۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱ 06 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ علی خسروزاده اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه آنها در به انحطاط کشیدن جوانان بیش از 10 کیلو هروئین در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمی موفق شدند در عملیاتی مشترک با مرزبانان این شهرستان 10 کیلو و 50 گرم هروئین را بعد از شناسایی‌های اولیه و لازم کشف کنند.  

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی افزود: این مقدار هروئین به صورت ماهرانه و در عمق یک متری زمین در یکی از روستای مرزی  این شهرستان جاسازی شده بود که با هوشیاری پلیس و مرزبانان کشف و ضبط شد.  

خسروزاده با اشاره به اینکه هروئین‌های کشف شده متعلق به سه سوداگر مرگ است، گفت: دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس گرمی بوده و با پیگیری‌های لازم زمینه دستگیری این افراد را فراهم می‌کنیم.

وی از برخرد شدید با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح شهرستان گرمی خبر داد و افزود: با تشدید بازرسی‌ها و اقدامات نظارتی تلاش و جدیت بر این است تا از فعالیت‌های سوداگران مرگ در سطح شهرستان جلوگیری کرده و عرصه را بر این افراد تنگ‌تر کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار