پایگاه خبری ناظر ناظر ورزش در مطلبی با عنوان ' آرامش، شرط پیشرفت در فوتبال' به موضوع نیازهای فضای امروزی فوتبال اردبیل پرداخته است.
کد خبر: ۵۶۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵ 07 February 2018

'یکی از مهم ترین و اساسی ترین شرایط لازم برای پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف و رسیدن به نقطه ایده آل در ورزش و فوتبال و پیمودن موفقیت آمیز مسیر رو به جلو و بهتر شدن ،آرامش است.
آرامش خود معلول حاکمیت مناسبات احترام آمیز است و احترام نیز معلول “اعتماد”
می باشد.آیا در فوتبال ما این فاکتورها وجود دارد؟ آیا به راستی و به معنی واقعی حرمت ها رعایت می شود؟آیا اعتماد میان اجزای مختلف حاکم می باشد و آیا آرامش لازم بر تار و پود فوتبال و ورزش سایه گستر است؟


کسانی که وجود آرامش در فوتبال را در تضاد با منافع شخصی و باندی و گروهی خود می دانند سعی می کنند تا کاری و اقدامی بعمل آورند تا این فضا تواُم با آرامش و اعتماد و احترام نباشد. این قبیل افراد همواره در تلاش هستند تا فضای بدبینی و حرمت شکنی و تفرقه و بالاتر از همه تنفر را حاکم بکنند. این افراد که خوشبختانه تعدادشان اندک و حاصل کار شان بسیار گسترده و تاُثیر گذار بوده است به خوبی می دانند که یکی از اصول موفقیت علاوه بر آرامش،وحدت و همبستگی است و روی این اصل سعی می کنند در فضای فوتبال هیچ کدام از این اصول، حاکم نشود و در فضا و در و دیوار آن، نفرت و کینه و بدبینی خودنمایی بکند.


این آقایان که کارنامه مشخصی داشته و می توان با بررسی عملکرد آن ها در طول یک و یا دو سال گذشته در فضای مجازی و تحت عناوین و اسامی و گروه های مختلف به هدف و نیت آن ها کاملا پی برد.


آن ها در گسترده شدن جّو بی اعتمادی نهایت تلاش را به عمل می آورند تا در سایه آن کوچک ترین آسیبی به منافع شخصی آن ها وارد نشود.


وقتی فردی بتواند در سایه گل آلود کردن آب و دور نمودن افراد موجه از فوتبال و حمایت های غیر منطقی و سوال برانگیز از هیات،یک شبه ره صد ساله را بپیماید مسلم است در برابر هر حرکتی که به ایجاد وحدت و جمع شدن همه اهالی فوتبال در زیر یک سقف منجر شود سنگ اندازی بکند و تحقق آن را مانعی بزرگ برای ادامه پیشرفت خود تلقی نماید.


وقتی بی اعتمادی در فضای یک رشته ورزشی گسترده بشود نتیجه اش حضور تعدادی کم تر از انگشتان دو دست در یک جلسه هم اندیشی می شود . جلسه ای که بیش از 60 نفر به آن دعوت بودند چرا با عدم استقبال روبرو می شود؟ کافی است رئیس هیات فوتبال استان این امر را مورد بررسی قرار بدهد و با مشخص شدن علل آن بر رفع موانع و رفع سوءتفاهمات در بازگرداندن هوای بهاری به فضای فوتبال استان گام بردارد.


به راحتی می توان فوتبال استان را با آرامش و اعتماد کامل به حرکتی ایده آل راهنمایی کرد.یکی از بهترین ،بالاترین،موثرترین و قابل قبول ترین وسیله برای رسیدن به این هدف ،اعمال قانون و تن دادن به مقررات و اجرای عدالت و پذیرفتن واقعیت ها با آغوش باز می باشد.


برای این که چادر اعتماد در فضای سبز فوتبال اردبیل برپا شود و همه علاقه مندان به این ورزش،پیشکسوتان و فوتبالی ها در سایه اش تجمع نمایند، گام اول را باید رئیس هیات فوتبال استان با عمل به قانون و اساسنامه بردارد و همه اقدامات خود را بر اساس اساسنامه انجام بدهد. هیات رئیسه هیات فعال،پویا و همیشه در صحنه باشد. از خود محوری ها،تصمیمات احساسی،حمایت های فامیلی و رفاقتی دوری شود و در سپردن امور به فوتبالی های شناخته شده و کارنامه دار پیشقدم بشود.


عمل به قانون و رفتار شفاف و بدون حاشیه در آرامش بخشیدن به فوتبال استان اصل مهمی است که امیدواریم در دور جدید فعالیت در هیات فوتبال استان به طور کامل مورد توجه قرار بگیرد'.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار