شهردار اردبیل گفت: با ادغام چهار سازمان شهرداری قرار است دو سازمان جدید فعالیت خود را آغاز کرده و با چارت جدید انجام وظیفه کنند.
کد خبر: ۵۶۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 08 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: شهرداری اردبیل 10 سازمان داشته که با ادغام چهار سازمان و شکل‌گیری دو سازمان جدید در حال حاضر با هشت سازمان در حوزه‌های مختلف به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: با ادغام سازمان عمران و همچنین سازمان بهسازی و نوسازی سازمان جدید عمران و بازآفرینی شهری شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
شهردار اردبیل گفت: همچنین سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی با ابلاغ جدید وزارت کشور به سازمان حمل و نقل بار و مسافر تبدیل شده و ما با معرفی مدیران جدید این سازمان شاهد فعالیت این مجموعه‌ها هستیم.
 
لطف‌اللهیان با بیان اینکه با تشکیل این سازمان‌ها اعضای ناظر شورا در این سازمان‌ها بایداز چهار نفر به دو نفر کاهش پیدا کند، بیان کرد: با سازماندهی و نظم‌بخشی جدید به این سازمان‌ها امیدواریم کارآیی آنها نیز به شکل مطلوب ارتقا یابد.
 
وی افزود: تمام تلاش ما بر این است تا با ادغام این سازمان‌ها و ابلاغ چارت جدید برای سازمان‌های عمران و بازآفرینی شهری و حمل و نقل بار و مسافر بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در تقویت بخش‌های مختلف دست پیدا کنیم.
 
شهردار اردبیل با گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی به تقدیم لایحه بودجه سال 97 شهرداری به شورای شهر اشاره و تصریح کرد: در هفته آتی این لایحه تقدیم شورای شهر خواهد شد و امیدواریم شورا نیز تا نیمه‌های اسفندماه آن را بررسی کرده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ کند.
 
لطف‌اللهیان افزود: قطعا بررسی دقیق و سریع این لایحه با در نظر گرفتن تمام جوانب کار این امکان را به شهرداری می‌دهد تا از 15 اسفندماه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را آرام آرام در مناطق مختلف شهر آغاز کند.
 
وی به تدوین تعرفه 97 و تصویب آن اشاره و اظهار کرد: ما متمم بودجه 96 را نیز به سرعت تنظیم و تقدیم شورای شهر خواهیم کرد که انتظار می‌رود این لایحه نیز با بررسی در کمیسیون‌های مختلف به تصویب برسد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار