مدیرکل فنی و حرفه‌ای اردبیل:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: تربیت نیروی کار ماهر و مهارت آموزی نیاز بازار کار این استان است.
کد خبر: ۵۶۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 08 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، محمد پورقلی بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت دوره‌های مهارت‌آموزی در اردبیل تصریح کرد: با هدف پاسخ به این نیاز سالانه تعهد مهارت آموزی گروه های مختلف را بر عهده می گیریم.

وی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای روند رو به رشدی دارد، اضافه کرد: در سال جاری برگزاری دوره برای سه میلیون و ۳۷۰ هزار و دو نفر- ساعت و ۱۱ هزار دو نفر- دوره را متعهد شدیم.

به گفته مدیر کل فنی و حرفه ای استان در ۹ ماهه امسال آموزش به میزان یک‌میلیون و ۹۲۵ هزار و ۶۰۵ مورد نفر- ساعت برابر با ۵۹ درصد از برنامه پیش بینی شده و هفت هزار و ۱۰۰ مورد نفر- دوره  برابر با ۶۹ درصد از برنامه پیش بینی شده برگزارشده است.

وی افزود: از این میزان بیشترین استقبال در مشارکت افراد در بین اصناف و سکونتگاه‌های غیررسمی مشاهده می‌شود و تمامی برنامه‌های آموزشی  و حتی فراتر از آن محقق شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تأکید کرد: در تعداد دوره‌های برگزارشده نیز در بخش آموزش عشایری و اصناف تمامی تعهدات عملیاتی شده است.

پورقلی تأکید کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به اقشار مختلف از جمله زندان‌ها، پادگان‌ها، روستاییان و عشایر، صنایع، اصناف و سکونتگاه‌های غیررسمی ارائه می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان علاوه بر این آموزش‌هایی در جهاد دانشگاهی و همچنین شیوه استاد شاگردی نیز ارائه می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار