شهردار اردبیل خبر داد:
شهردار اردبیل گفت: با ارائه بسته‌های تشویقی در پرداخت عوارض مردم سعی می‌کنیم تا شهروندان را در پرداخت مطالبات به شهرداری ترغیب و تشویق کنیم .
کد خبر: ۵۶۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 09 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: همکاران ما در شهرداری حتی در روز 22 بهمن بعد از حضور در راهپیمائی با استقرار در اداره و ارائه خدمات به هموطنان سعی خواهند کرد تا پاسخگوی شهروندان در بهره‌مندی از این بسته‌های تشویقی باشند .

وی خاطرنشان کرد: ما در یک پیشنهاد جدید که به تصویب شورا رسید تصمیم گرفتیم 30 درصد تخفیف در عوارض را برای پرداختی‌های نقدی از 23 بهمن ماه تا 20 اسفندماه در نظر بگیریم .

شهردار اردبیل گفت: با توجه به درخواست همشهریان و اتمام مهلت بهره‌مندی از تخفیف 30 درصد با تقسیط چندین ماهه ما پیشنهاد کردیم تا در یک شرایط متفاوت تخفیفی را به کلیه عوارض قایل شویم تا از این طریق همراهی مردم و افزایش منابع مالی شهرداری اتفاق بیفتد .

لطف‌اللهیان در ادامه به مصوبه امروز شورا در ارتباط با تامین اعتبار 50 میلیارد تومانی به عنوان پیش‌مقدمه اجرای طرح‌های عمرانی در سال آینده، بیان کرد: با توجه به اینکه ما می‌خواهیم از فرصت فصل کاری سال آینده بیشتر استفاده کنیم تصمیم گرفتیم تا طرحی را به شهرداری ارائه کنیم تا با اختصاص این رقم که قطعا در لایحه بودجه سال آینده لحاظ می‌شود در انتخاب پیمانکاران و خرید مصالح، قیر و سایر مواد مورد نیاز برای کارخانه آسفالت و مصالح زیرسازی به موقع اقدام کرده تا از شرایط فصل کاری به بهترین شکل استفاده کنیم .

وی تصریح کرد: قطعا بودجه سال آینده از جامعیت و دقت لازم برخوردار خواهد بود و ما به سرعت و از اول سال آینده طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی‌مان را اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد .

شهردار اردبیل در ادامه از تعیین تکلیف پروژه مربوط به خرید مصالح و دپوی آن در کارخانه قدیمی آسفالت و تامین سنگ لاشه مورد نظر براساس مناقصه برگزار شده به قیمت مصوب خبر داد و گفت: ما با اصلاح برخی از موارد و رفع ایرادات با همکاری اعضای شورای شهر تصمیم گرفتیم تا این لایحه را برای تعیین تکلیف سریعتر به شورا ارائه کنیم .

لطف‌اللهیان با حمایت از طرح‌های توسعه شهری با تملک اراضی و منابع حریم شهر بیان کرد: این کار جلوی ساخت و سازهای بی‌رویه را گرفته و امکان توسعه شهر را با نظم و شرایط فنی و اصولی بهتر فراهم می‌آورد و ما در این زمینه هر چقدر زمین خریداری کنیم قطعا به نفع شهرداری خواهد بود .

وی افزود: ما به زودی با احصای اقدامات و فعالیت‌هایی که در این حوزه انجام دادیم سعی خواهیم کرد تا آخرین رقم ذخیره شهری را به ویژه در حوزه تملک اراضی اطراف شهر اعلام کنیم که این اقدام زمینه افزایش منابع شهرداری را به شکل پایدار فراهم می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار