امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملی ، استقامت ، عزم، اراده و رفراندوم ملی است.
کد خبر: ۵۶۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 10 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: حضور در صحنه، یک وظیفه ملی و دینی است؛ در طول تاریخ هر وقت ملت ایران در صحنه نبوده اند دشمنان کشور ما را تقطیع و ضربات جبران ناپذیری وارد کرده اند.

وی گفت: اجتماع ملت ما در 22 بهمن امسال ویژه و استثنایی و تماشایی خواهد بود، هم به دلیل اهانت های ترامپ به ملت ایران و هم به خاطر دخالت های اخیری که در کشور انجام دادند.

او اظهار کرد: دخالت آنها در غائله اخیر برای خواندن ذائقه بود و ملت بزرگ ما در 22 بهمن ذائقه خود را نشان خواهند داد.

وی گفت: ملت ما یک ویژگی مهمی دارد که آن را از انقلاب به ارث برده و هر وقت احساس می کند دشمن نزدیک می شود و قصد توطئه دارد به صورت ید واحده به صحنه آمده و قدرت انقلاب و ملت را به نمایش می گذارد.

به گفته وی ، این همان دموکراسی حقیقی است که غرب تحمل دیدن آن را ندارد ، ملت ایران احساس و اعتقاد دارد که خود صاحب کشور و صاحب انقلاب است.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به لزوم تصویر واقعیت های قبل از انقلاب به نسل جدید، به شاخصه حفظ تمامیت ارضی کشور پرداخت و افزود: در 200 سال گذشته خاک و سرزمین ما تاراج شده و 60 درصد ایران از زمان صفویه بویژه در حکومت های قاجار و پهلوی از دست ما رفته است.

آیت الله عاملی همچنین در بخش دیگری از خطبه ها اعلام کرد: امسال سه دستگاه خودرو برای دانش آموزان این استان که در کنکور زیر 10 رتبه بیاورند، اختصاص داده شده است.

وی از شرکت آرتا سبلان، آرتاویل تایر و از شرکت سومی که راضی به بردن نام نیست به خاطر پیشقدم شدن در این امر مبارک تشکر کرد.

وی با اشاره به استعداد ذاتی فرزندان استان اردبیل اظهارامیدواری کرد که این حرکت شایسته فرهنگی، مزید بر عوامل موفقیت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار