همه آمدند؛
مردم استان اردبیل با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صحنه های بدیعی از وحدت و شکوه حضور ملی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۵۶۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 11 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، در حالی که در شهرستان های گرمسیر و معتدل استان راهپیمایی مردم در ساعت 10 صبح آغاز شد در شهرستان های سردسیر این راهپیمایی در ساعت 11 انجام شد.
با وجود آفتاب سرد اردبیل، مردم این شهرستان امروز نمایش بزرگی از وحدت، همدلی و حضور شکوهمند خود را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشتند.
مردم مومن و انقلابی اردبیل از مسیر ایستگاه سرعین تا مصلا این شهر راهپیمایی کرده و با دادن شعارهای انقلابی پایبندی خود را به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی کنندگان شعارهای ' 22بهمن ماه یوم الله یوم الله' ، 'مرگ بر آمریکا' ، 'مرگ بر اسراییل' ، 'اردبیل سرافراز رهبرینن آیرلماز ' ، 'استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی' سر می دادند.
کودکان و نوجوانانی که بادبادک های مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دست داشتند، کودکانی که صورت خود را به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین کرده بودند ، برگزاری ایستگاههای فرهنگی و هنری ، به نوشته ایرنا،‌هنرنمایی گروه موزیک و سرود ارتش جمهوری اسلامی مستقر در مسرراهپیمایی از جمله جلوه های حضور حماسی اردبیلی ها در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال بود.
راهپیمایی کنندگان اردبیلی در پایان راهپیمایی خود به سخنان حجت الاسلام بیداریکی از روحانیون منطقه گوش فرا داده و بیانیه سراسری راهپیمایی 22 بهمن را با شعارهای الله اکبر تایید کردند.
مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان در شهرستان های بیله سوار ، گرمی ، پارس آباد مغان ، مشگین شهر ، سرعین ، نیر ، خلخال ، کوثر و نمین نیز با امسال حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حماسه حضور و وحدت خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار