در حالیکه احتمال کاندیداتوری دو مجری سرشناس و شناخته شده و مشهور صدا و سیمای مرکز اردبیل در انتخابات مجلس یازدهم جود دارد صدا و سیمای مرکز سبلان هم اکنون از این دو مجری در برنامه های خود استفاده می کند.
کد خبر: ۵۶۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 14 February 2018

از بین خانم صغری فرشی و احد بیوته ، کدامیک در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، سرعین و نیر کاندیدا خواهند شد؟

احتمال کاندیداتوری خانم صغری فرشی در انتخابات مجلس یازدهم از جمله موضوعاتی است که این روزها از وی سخن گفته می شود.

کانال صبح امروز مدعی شد خبر کاندیداتوری خانم فرشی به اخبار داغ سیاسی و انتخاباتی در محافل مختلف در اردبیل تبدیل شده و برخی از سیاسیون معتقدند باتوجه به محبوبیت و‌ مقبولیت خانم فرشی در بین تمامی آحاد مختلف مردم که در سطح استان اردبیل طرفداران بسیاری دارد، می تواند معادلات سیاسی و انتخابات را برهم بزند و پیش بینی ها در خصوص احتمال پیروزی و رأی آوری و احتمال انتخاب و‌ نماینده شدن وی از جمله بحث های روز در محافل سیاسی می باشد.

اما در خصوص احد بیوته، وی هم از مجریان شناخته شده صدا و سیمای اردبیل است که در سالهای اخیر با اجرای برنامه های مختلفی، طرفدارانی برای خود جذب کرده و‌ در انتخابات مجلس دهم، علیرغم اینکه با رد صلاحیت مواجه شد و‌ در دقایق نهایی، از شورای نگهبان صلاحیت خود را اخذ نمود، رأی چشمگیر و قابل توجهی بدست آورد، و اگر وی در در اردبیل رد صلاحیت نمی شد، پیش بینی ها در آن موقع بر این مبنا بود که وی بیش از ۵۰ هزار رأی را کسب نماید.

حال این روزها رقابت حضور دو چهره سرشناس و شناخته شده صدا و سیمای مرکز اردبیل یکی از بحثهای داغ در محافل است.

باید منتظر ماند در روزها و‌ ماههای آینده در خصوص برنامه ریزی این دو مجری برای انتخابات مجلس یازدهم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار