کد خبر: ۵۶۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 14 February 2018

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل ظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان اردبیل به ارتقا رتبه این هیئت از ۴۹ به هیئت دوم در فاصله سال های ۹۱ تا ۹۲ اشاره کرد و افزود: در وضعیت فعلی رتبه سوم را در سطح کشور داریم.

هادی صباغی به ۴۴ مورد دعوت به تیم ملی در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در چهار سال اخیر این رقم با رشد محسوس همراه است.

وی اضافه کرد: در سال جاری در تمامی اسلحه ها مدال کسب کردیم و به سکوی استانی رسیدیم بطوریکه ۲۲ مدال کسب شده است.

رئیس هیئت شمشیربازی استان با اشاره به حضور اردبیل در لیگ برتر متذکر شد: تمامی اعضای تیم بومی است و به ویژه در بخش نوجوانان وضعیت مطلوبی داریم.

به گفته صباغی در سال های اخیر اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف با رشد محسوس همراه بوده است.

وی از جمله برنامه های اولویت دار هیئت را استعدادیابی به ویژه در مدارس عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه با مدارس ارتباط تنگاتنگ داریم.

رئیس هیئت شمشیر بازی استان به برگزاری پنج دوره داوری و مربیگری، تداوم استعدادیابی، برگزاری مسابقات کشوری در سال آینده، میزبانی اردوهای تیم ملی، راه اندازی خانه شمشیربازی نمین، برگزاری مسابقات استانی و حضور در برنامه های لیگ برتر را برنامه های آتی هیئت عنوان کرد.

مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان اردبیل با تفویض اختیار به مسئولان استانی برگزار گردید و هادی صباغی با اخذ ۱۵ رای از ۱۶ رای ماخوذه در شمت خود به عنوان رئیس هیئت ابقا شد.

گفتنی است دلیل غیبت مسئولان فدراسیون شمشیربازی کشور بارش برف و لغو پرواز اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار