عوامل درگیری دستگیر شدند
به دنبال نزاع دسته جمعی در باغ جیرال اردبیل که بیش از 10 نفر در آن مشارکت داشتند دو نفر کشته و 5 نفر به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۵۶۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 17 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، به دنبال این درگیری دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، اعلام کرد: عوامل انتظامی به سرعت با حضور در محل و با صدور دستور قضایی موفق شدند دو نفر از عوامل اصلی ایجاد درگیری و نزاع را دستگیر کنند.
 
سیدناصر عتباتی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه بازجوئی از مصدومان و تکمیل تحقیقات آغاز شده و امیدواریم فردا ابعاد دیگری از این حادثه را بازگو کنیم.

وی انگیزه درگیری را اختلافات شخصی و مشاجره های لفظی اعلام کرد.

فرد فوت شده در این حادثه جوان 17 ساله به نام محسن است که به دلیل خونریزی شدید و استفاده از سلاح سرد در این نزاع جان خود را از دست داد.

به گفته شاهدان عینی از 10 نفر شرکت کننده در این نزاع 7 نفر زخمی شدند که 5 نفر آنها به بیمارستان منتقل شده که از بین آنها سه نفر به دلیل شدت جراحات به اتاق عمل منتقل شدند که احتمال فوت آنها بیشتر است.

به گزارش تابناک اردبیل، قدرت اخوان اکبری هم گفت: شب گذشته در نزاع دسته جمعی باغ جیرال اردبیل یک نفر به دلیل ضربات چاقو در محل درگیری جان خود را از دست داده و پنج تن دیگر مجروح شده بودند.

وی افزود: هر پنج نفر جهت درمان به بیمارستان فاطمی انتقال یافتند که یکی از مجروحان نیز به دلیل اصابت چاقو از پشت و سوراخ شدن ریه جان خود را در بیمارستان از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: حال یکی دیگر از مصدومان نیز وخیم بوده و به دلیل ضربات چاقو به بازو و شانه تحت مراقبت ویژه بوده و احتمال جراحی وی وجود دارد.

اخوان اکبری متذکر شد: سه مصدوم دیگر این درگیری به دلیل سطحی بودن جراحات در همان ساعات اولیه درمان شدند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار