دمای هوا کاهش می یابد
براساس نقشه های پیش‌یابی هواشناسی در تمامی مناطق استان طی امروز، امشب و فردا برف و باران می بارد.
کد خبر: ۵۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 17 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار داشت: براساس نقشه های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی جدیدی از امروز وارد استان خواهد شد به طوری که در تمامی مناطق استان طی امروز، امشب و فردا بارش‌های برف و باران را شاهد هستیم.

وی افزود: با توجه به بارش برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان امشب و به ویژه فردا ارتفاع برف در مناطق کوهستانی به 30 تا 40 سانتیمتر خواهد رسید و برای مناطق شهری در جنوب و مرکز استان نیز بارش 5 تا 15 سانتیمتری برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به این امر آبگرفتگی موقت معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی بر اثر شدن بارش‌ها به ویژه در مناطق جنوبی استان اردبیل دور از انتظار نیست که ضروری است مردم و مسئولان امر نسبت به این موضوع آمادگی لازم را داشته باشند.

دولتی‌مهر تصریح کرد: به دلیل بارش برف کاهش دید بر اثر کولاک و مه و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی و جاده‌های مناطق کوهستانی استان نیز انتظار می‌رود که رانندگانی که قصد تردد از محورهای استان را دارند باید از وضعیت جاده‌ها آگهی و اطلاعات لازم را داشته و حتما تجهیزات و وسایل لازم را به همراه داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از کاهش دمای هوا به دنبال بارش‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: در مورد تغییرات جوی در روزهای آینده اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار