مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل از اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای در ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی ۱۳ پایگاه امدادی با ۲۰۰ نیروی امدادی در سطح استان فعال می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 17 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، بهرام غیبی اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و ارائه راهنمایی به گردشگران ورودی به استان 17 ایستگاه اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی به صورت ثابت و سیار همزمان با تعطیلات عید نوروز در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: از این تعداد 15 ایستگاه ثابت بوده و دو ایستگاه نیز در قالب طرح سحاب راه‌اندازی خواهد شد تا در کنار اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی اقدام به توزیع اقلام فرهنگی در بین گردشگران ورودی به استان کرده و رضایت آنها را جلب کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل از اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای در ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی 13 پایگاه امدادی در سطح استان فعال بوده و در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و در کنار آن، راه‌اندازی چهار پست موقت نیز در محورهای مواصلاتی کوهستانی و گردنه‌ها در دستور کار است.

غیبی از فعالیت 200 نیروی امدادی در قالب طرح امداد و نجات هلال احمر در سطح استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: امداد هوایی نیز برای استفاده در مواقع مورد نیاز و امدادرسانی سریع در مواقع لازم در ایام تعطیلات نوروزی فعال شده و اقدام به خدات‌رسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برپایی خیمه نماز نیز از جمله طرح‌هایی بوده که توسط هلال احمر همچون سال‌های گذشته انجام می‌شود و در راستای پاسخگویی به مسائل و سوالات شرعی مردم و مسافران نوروزی در این خیمه‌های روحانی مستقر خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل با اشاره به برپایی فضای دوستدار کودک در ایام نوروز در سطح شهر در سال‌های گذشته اظهار کرد: این فضاها نیز برای نقاشی و بازی کودکان در نظر گرفته شده است تا فضایی شاد و مفرح برای کودکان در این ایام فراهم شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار