مدیرکل حفظ آثار اردبیل:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: با هدف تبیین نقش زنان در دفاع مقدس جشنواره صبر و استقامت در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 18 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، علی واحد در جلسه هماهنگی جشنواره صبر و استقامت در استان اردبیل تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نقش زنان کمتر از مردان نبوده وضروری است این نقش در رویدادهای فرهنگی مختلف تبیین شود.

وی افزود: ما در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمونه های متعددی از ایثارگری و اقدامات جهادی بانوان داشتیم که ضروری است به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به برگزاری جشنواره صبر و استقامت همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (ع) اضافه کرد: ضروری است در چنین مناسبت های فرهنگی، حماسه زنان رزمنده، شهید و جانباز تبیین شود.

وی با تاکید به ارائه الگوی مناسب از بین زنان رزمنده و جانباز متذکر شد: به ویژه در رویدادهای فرهنگی علاوه بر تجلیل و ادای احترام به مقام شامخ این افراد ضروری است زنان رزمنده الگوسازی شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همچنین در خصوص نصب یادمان زن و دفاع مقدس به اهمیت این موضوع در ترویج نقش زنان در دفاع مقدس تاکید کرد  و در خصوص نصب یادمان زن در دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس استان قول مساعد داد.

واحد متذکر شد: این مجموعه نیز با ثبت و ضبط خاطرات زنان جانباز و ایثارگر به دنبال حفظ و ترویج اندیشه بانوان جهادگر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار