در حاشیه اظهارات بهنام‌جو در شورای اصلاح‌طلبان استان؛
سخنان بهنام‌جو تداعی هشدارها و اولتیماتوم‌های شدیداللحن تکراری و اما بی‌نتیجه سلف او، مجید خدابخش استاندار پیشین اردبیل در 4 سال تصدی استانداری است.
کد خبر: ۵۶۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 18 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌ اکبر بهنام‌جو از زمان تصدی پست استانداری اردبیل در آبان ماه جاری،‌ برای دومین بار پیاپی است که با اصلاح طلبان استان ملاقات می‌کند؛ او نیمه دوم آبان ماه هم پذیرای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان در سالن جلسات استانداری بود.

استاندار اردبیل امروز یکشنبه هم در ملاقات اعضای شورای عالی اصلاح‌طلبان استان اردبیل بر خلاف رویه معمول سخنانش، و اتفاقاً متناسب با ترکیب و قالب جلسه به موضوعات سیاسی و کارکرد احزاب در اداره جامعه و تشریح انتظارات خود از سیاسیون پرداخت.

بهنام‌جو با تاکید بر این که نقد سازنده را با جان و دل قبول می‌کنیم، خبر داد که به منظور پیگیری صنفی احزاب و تجمیع احزاب جریان‌های مختلف سیاسی خانه احزاب در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تابناک اردبیل، شایان گفتن است که با توجه به ساختار جدید تشکیلاتی خانه احزاب ایران، مقرر است که مطابق با اساسنامه خانه احزاب، خانه احزاب در استان ها نیز تشکیل شود و به نظر می رسد ایده تاسیس خانه احزاب استان اردبیل نه متعلق به استاندار اردبیل بلکه ناشی از تغییرات و الزامات اساسنامه ای خانه احزاب ایران بوده است!

استاندار اردبیل ضمن این که خواهان تشکیل کارگروه‌های تخصصی احزاب در حوزه‌های مختلف برای یاری به دولت در اجرای طرح ها شد، تاکید کرد که اقدامات جهادی می‌تواند ما را از بن بست گردشگری، اقتصادی و فرهنگی نجات دهد.

آن طور که پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل گزارش داده، بهنام‌جو در این دیدار در اظهارنظری گفته است که در حوزه کار و وفای به عهد با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته‌ایم و هرکس نتواند به پیشبرد اهداف دولت که در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع محرومیت است کمک کند، قطعا با آنها برخورد می‌شود.

این بخش از سخنان بهنام‌جو تداعی هشدارها و اولتیماتوم‌های شدیداللحن تکراری و اما بی‌نتیجه سلف او، مجید خدابخش استاندار پیشین اردبیل در 4 سال تصدی استانداری است که نه تنها منجر به برخورد و برکناری مدیران ضعیف و ناکارآمد نشد بلکه موجب تحمیل بخشی از این مدیران به دوره مدیریت جدید استانداری شد.

با این وصف به نظر می‌رسد که اگر بهنام‌جو در اظهارات خود جدی و قاطع است، بایستی با بخش اعظم مدیران ضعیف برخورد و با آنان خداحافظی کند و اگر توان چنین اقدامی را ندارد بدون تعارف از تکرار رویه دوره خدابخش پرهیز کند چرا که در این سالها این امر اثبات شده ای است که "سخنرانی" و "حرف‌درمانی"، دردی از مردم دوا نمی‌کند. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
عوارض بدعتی که استاندار قبلی در دادن اختیار عزل ونصب ها به حزب نماها به جا گذاشت به این زودیها از بدنه مدیریتی استان زدوده نخواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
چرا همه اش در حال جنگ و جدال هستید؟ یه کاری برای مردم بکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار