کد خبر: ۵۶۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 19 February 2018

علی واحد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس فردا وارد اردبیل شده و برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر یک شهید به خلخال منتقل شده و پیکر مطهر شهید دیگر در اردبیل به خاک سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید گمنام 16 ساله که به تازگی تفحص شده در شهرستان خلخال تشییع خواهد شد، افزود: این شهید والامقام در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه شهادت نائل آمدند که پس از برگزاری مراسم استقبال در اردبیل به شهر خلخال منتقل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: مراسم شبی با شهدا بعد از انتقال این شهید والامقام در مصلای خلخال برگزار شده و در روز شهادت حضرت زهرا(س) از مقابل سپاه ناحیه خلخال تشییع و در حوزه علمیه این شهر تشییع و تدفین خواهد شد و ساعت 16 همان روز نیز در مسجد فاطمیه خلخال مراسم بزرگداشت این شهید برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید قادر عباسی اعزامی اردبیل دیگر شهید والامقام که پیکر مطهر این شهید وارد اردبیل می‌شود، گفت: این شهید والامقام نیز که به تازگی تفحص شده متود سال 1345 بوده که در تاریخ 27 تیرماه سال 67 به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان کرد: این شهید والامقام اعزامی نیروی انتظامی بوده که در منطقه زبیدات به شهادت رسیده و مراسم تدفین این شهید والامقام پس از برگزاری مراسم استقبال، در ساعت دو ظهر فردا بعد از اقامه نماز در بازار بر پیکر این شهید توسط امام جمعه اردبیل در  قبرستان قاسمیه اردبیل برگزار و این شهید والاتبار به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار