کد خبر: ۵۶۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 19 February 2018

- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: فرمانداران موفق این استان در پست خود ماندگار شده و افراد ناموفق جای خود را به فرمانداران کارآمد و توانمند می دهند.

به گزارش ایرنا ، علی نواداد روز یکشنبه در نشستی با ائمه جمعه شهرهای خلخال ، کلور ، هشجین افزود: هدف از استفاده از ظرفیت مدیریتی فرمانداران موفق و توانمند، ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مردم در عرصه های مختلف بوده و این امر شامل حال بخشداران و معاونان فرمانداران شهرستان های مختلف این استان نیز می شود.
وی با بیان اینکه در انتخاب ، معرفی و انتصاب فرمانداران و بخشداران جدید استان از عجله و شتاب پرهیز خواهد شد، گفت: با هیچ کس عقد اخوت در زمینه انتصاب افراد در پست های مختلف سیاسی در استان نبسته ایم و هر گونه انتخاب بر اساس شایسته سالاری و توانایی مدیریتی افراد صورت خواهد گرفت.
نواداد همچنین افزود: فرماندار خلخال از جمله فرمانداران موفق استان است که برای پیشرفت این منطقه اقدامات خوبی انجام داده است.
او در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور حماسی مردم استان اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن افزود: این حضور پرشور و گسترده جواب کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان نظام و ملت ایران بود و بی شک وظیفه مسئولان و خدمتگزاران به مردم را بیش از پیش در ارائه خدمات شایسته و ارزنده به ملت و جامعه سنگین تر کرد.
او با بیان اینکه حل مشکلات مردم و جامعه نیازمند پای کار بودن همه مسئولان زیرمجموعه سه قوه کشور و همدلی همه مردم و مسئولان استان است گفت: هدایت های معنوی ائمه جمعه می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.
امام جمعه خلخال نیز در این جلسه گفت: حضور مردم این منطقه در صحنه های مختلف پشتیبانی از انقلاب و نظام بی نظیر بوده و این مردم شایسته خدمات بیشتر و بهتر از سوی مسئولان هستند.
حجت الاسلام امیر رشتبری افزود: برغم ارائه خدمات مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم خلخال سطح برخورداری مردم این منطقه از برکات نظام اسلامی بسیار کمتر از سایر مناطق استان و کشور است.
او اظهار کرد: انتظار می رود با عنایت ویژه استاندار اردبیل و تیم مدیریتی ایشان اقدمات خوبی که اخیرا در بحث توسعه خلخال صورت گرفته و همچنین پشتکار و پیگیرهای فرماندار این شهرستان بخشی از این عقب ماندگی منطقه با تکمیل پروژه های راه سازی و نیز اجرای طرح های گردشگری و سرمایه گذاری منجر به تولید و اشتغال برطرف شود.
وی گفت: تقدیر کتبی اخیر فرمانده انتظامی کشور از فرماندار خلخال حاکی از درایت وی در بحث مدیریت شهرستان در عرصه های مختلف اجتماعی ، سیاسی و امنیتی بوده و این شهرستان از شهرستان های بسیار امن کشور محسوب می شود.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار