کد خبر: ۵۶۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 19 February 2018

صادف دو خودرو سواری و تریلی در محور ارتباطی پارس‌آباد - جعفرآباد در استان اردبیل دو کشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این حادثه خونین که حدود نیمه شب یکشنبه رخ داد دو سرنشین خودرو سواری با برخورد به یک دستگاه تریلی جان باختند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این حادثه تاکید کرد که این تصادف در محور پارس آباد – جعفرآباد حوالی سه راهی ایران آباد رخ داده است.

سرهنگ حجت فتاحی یادآور شد: تصادف بین دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و تریلی رخ داده که در اثر شدت برخورد دو سرنشین پژو جان خود را از دست دادند.

وی در تشریح جزئیات این تصادف ادامه داد: خودرو پژو پارس که از سمت جعفرآباد به سمت پارس آباد حرکت می کرده به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به مسیر مخالف جاده رفته و با تریلی بنز که پلاک کشور جمهوری آذربایجان داشته و از سمت پارس آباد به سمت جعفرآباد در حرکت بوده برخورد می کند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن جاده در هنگام تصادف تصریح کرد: فوتی این تصادف دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله بودند که با وجود امدادرسانی سریع و حتی بریدن بخش هایی از خودرو به دلیل گیر کردن یکی از سرنشین، هر دو جان خود را از دست دادند.

به گفته وی در این حادثه راننده تریلی بنز با پلاک کشور جمهوری آذربایجان با مصدومیت جدی مواجه نشده است.

فتاحی در همین حال با تاکید بر لزوم توجه رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه بویژه در شرایط برفی و لغزنده بودن جاده یادآور شد: رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان احتمال تصادفات را به حداقل می رساند اما متاسفانه در برخی مواقع به این تاکید مهم پلیس بی توجهی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار