با ورود سه شهید دوران دفاع مقدس؛
پیکر مطهر شهید قادر عباسی از شهدای دوران دفاع مقدس، پس از 30 سال دوری از وطن بر روی دوش مردم ولایتمدار اردبیل تشییع و در گلزار شهدای قاسمیه آرام گرفت.
کد خبر: ۵۶۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 19 February 2018

به تابناک اردبیل، امروز و با ورود سه شهید،عطر شهادت در استان اردبیل پپچید؛ شهید گمنام بسیجی جزیره مجنون، شهید "قادر عباسی" اعزامی اردبیل و شهید "علی حیدر هاشمی" اعزامی از پارس آباد، سه شهید دوران دفاع مقدسی بودند که امروز مردم ولایی استان اردبیل میزبان آنان بودند.

بعد از ظهر امروز در اردبیل و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر شهید قادر عباسی از شهدای دوران دفاع مقدس بعد از 30 سال دوری از وطن با حضور خانواده شهید و مردم ولایتمدار اردبیل تشییع و در گلزار شهدای قاسمیه اردبیل آرام گرفت.

شام غریبان شهید «شهید قادر عباسی» امشب در مسجد قاسمیه برگزار خواهد شد و فردا نیز از ساعت 2 الی 4 بعد از ظهر مراسم عزاداری برای این شهید بزرگوار در مسجد قاسمیه برای برادران و مسجد خیرال ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

شهید «قادر عباسی» متولد 1346 در اردبیل در تاریخ 1367/4/21 هنگام خدمت مقدس سربازی در نیروی انتظامی بر اثر تک دشمن در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

همچنین پیکر مطهر شهید علی حیدر هاشمی پس از مراسم استقبال اردبیل به شهرستان پارس آباد رفت و مردم این خطه به گرمی از این شهید استقبال کردند؛ مراسم تشییع این شهیدفردا سه شنبه از ساعت ۱۰ صبح از میدان سپاه به طرف مزار شهدا (وادی الرحمه) بر دوش مردم شهید پرور شهرستان پارس آباد انجام و سپس در کنار همرزمان شهیدش در این مزار به خاک سپرده خواهد شد.

شهید مفقودالاثر علی حیدر هاشمی متولد 1346 زمانی که عضو گروهان دوم گردان 140 تیپ یک لشگر 21 حمزه بود در منطقه عملیاتی شرهانی در ایلام در بیست و یکم اردیبهشت ماه سال 1367 به شهادت رسیده بود.

مردم کوثر و خلخال نیز امروز به استقبال یک کبوتر بی نام و نشان رفتند؛این شهید گمنام از خروجی شهر اردبیل با گذر از روستاهای آرالو، بودالالو، گزور، گنجگاه، کوثر مورد استقبال و بدرقه این اهالی شهیدپرور نیز قرارگرفت.

بعد از مراسم استقبال در کوثر پیکر این شهید گمنام جزیره مجنون در میان ده ها دل بی قرار وارد شهرستان خلخال شد؛ قرار است ساعت 8:30دقیقه امشب مراسم شبی با شهدا در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال برگزار شود.

این شهید گمنام ساعت 10 صبح اول اسفند ماه از مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال بر روی دستان مردم شهیدپرور خلخال تشییع و در حوزه علمیه جعفریه خلخال به خاک سپرده خواهد شد.

این کبوتر بی نام و نشان که فردا در خلخال به خاک سپرده می شود شهید گمنام 16 ساله عملیات خیبر است.

انتهای پیام/سبلان ما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار