دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضائی استان سه تن از اراذل اوباش سابقه‌دار در اردبیل دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 19 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید به صورت دوره‌ای طرح‌های مبارزه با اراذل اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر را با همکاری نیروی انتظامی در دستور کار قرار داده‌ایم و افرادی که در این ارتباط دستگیر شدند افرادی هستند که در سطح شهر چندین بار اقدام به شرارت، قمه‌کشی و برهم زدن نظم اجتماعی کرده‌اند.

وی افزود: این افراد شرور چند نفر را با استفاده از قمه و چاقو مصدوم و مضروب کرده‌ بودند که به همین منظور دستگیری آنان به صورت فوق‌العاده  در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و خوشبختانه در نهایت موفق به دستگیری آنان شدیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: این افراد دارای سوابق کیفری متعدد بوده‌اند و در این زمینه ما بر خود تکلیف می‌دانیم که با چنین افرادی با قاطعیت برخورد کنیم و تذکر دستگاه قضائی استان بر این است که با کسانی که به خاطر خودنمایی و قلدربازی دست به چنین اقداماتی می‌زنند هیچ اغماض و چشم‌پوشی انجام نمیشود.

عتباتی بیان کرد: این افراد جزو کسانی هستند که لیاقت سکونت در دارالارشاد اردبیل را ندارند و تمام تلاش ما بر این است که در کنار محکومیت‌های کیفری حبس، منع اقامت  را از دادگاه اخذ کنیم تا این افراد به اشد مجازات برسند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار