دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش های پزشکی قانونی در سال جاری 25 مرد و زن در این استان در اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۵۶۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 19 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهنام بهشتی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نمین افزود: تبلیغات گمراه کننده در جامعه باعث کاهش سقف سنی و زنانه شدن اعتیاد در این استان شده است.
او گفت: داروخانه ها و عطاری ها با تبلیغ انواع قرص های لاغری ، رفع چروک و زیبایی به زنانه تر شدن اعتیاد بیشتر دامن زده اند.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به نظارت بیشتر و سختگیرانه بر عملکرد و فعالیت های مراکز طب سنتی ، عطاری ها و داروخانه ها در این استان اشاره کرد و افزود: گروه های بازرسی با همکاری نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه در استان اردبیل 15 هزار معتاد در چرخه درمان اعتیاد قرار گرفته اند، تشریح کرد: 228 معتاد زن مراحل مصرف شربت را گذرانده و 15 زن معتاد نیز به کمپ شهرستانی تبریز برای طی فرایند درمانی اعزام شده اند.
امسال کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل 19 درصد و دستگیری افراد توزیع کننده و قاچاقچیان مواد مخدر نیز 16 درصد رشد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار