رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: نمایشگاه بهاره ایوان با هدف عرضه مستقیم کالا، کنترل بازار شب عید و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در شهرستان ایوان در زمینی به مساحت بیش از یک هزار متر مربع برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 21 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ امیدعلی عزتی  اظهار کرد: غرفه داران کالاهای خود را 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه عرضه می کنند و شهروندان ایوانی می توانند اقلام مورد نیاز خود را برای عید نوروز با قیمت های مناسب تامین کنند.

عزتی با بیان اینکه این نمایشگاه با توجه به رعایت حال و نگهداری بازار برای تجار و کسبه راه اندازی می شود، گفت: این غرفه ها ارزاق و کالاهای اساسی مردم اعم از پوشاک، کیف و کفش، حبوبات و لبنیات، میوه جات، شیرینی و آجیل را تامین می کنند.

به گفته وی این نمایشگاه از چهارم اسفند ماه جاری بمدت 10 روز در 2 نوبت صبح و عصر در شهرستان ایوان دایر خواهد بود.

عزتی همچنین در خصوص اهمیت نظارت بر عرضه و قیمت ها گفت: در راستای نظارت بر قیمت ها سه گروه بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و همچنین غرفه های نمایشگاه نظارت می کنند.

وی از شهروندان خواست هرگونه شکایت و گزارش خود را در ارتباط با تخلف واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و دارای 2 هزار و 500 واحد صنفی فعال در قالب 10 اتحادیه در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار