با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال؛
پاسگاه پلیس راه اردبیل - سرچم با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و به مساحت ۳ هزار مترمربع بهره برداری شد.
کد خبر: ۵۶۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 22 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــــــل ،علی رحمتی در افتتاح پاسگاه پلیس راه اردبیل - سرچم با بیان اینکه پاسگاه پلیس راه اردبیل-سرچم در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با زیربنای ۶۰۰ مترمربع در 105 کیلومتری محور اردبیل سرچم احداث شده اظهار امیدواری کرد با احداث و تکمیل این پاسگاه‌ها و رعایت قوانین از سوی مترددین جاده ها شاهد امنیت بیشتر در سطح جاده‌های استان وکاهش تلفات و تصادفات باشیم.

وی افزود : برای احداث،تجهیز و تکمیل ۳پاسگاه در محورهای اردبیل سرچم،اردبیل آستارا و گرمی بیله سوار مجموعا 12 میلیارد تومان هزینه می شود.

عضو شورای اداری استان اردبیل از افتتاح پاسگاه پلیس راه گرمی به بیله سوار در هفته دولت سال آینده خبر داد و تصریح کرد : هم اکنون 7 باب پاسگاه در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود : سازه همه ۲۵ پاسگاه پلیس راه افتتاح شده در سراسر کشور از بتنی پیش ساخته است و مزایای ویژه ای از جمله کم هزینه بودن، سرعت در تکمیل طرح و استحکام بالا دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز که بصورت ویدئو کنفرانس سخنران مراسم افتتاح همزمان 25 پاسگاه در سراسر کشور بود افزود : یکی از مسئولیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ساخت پروژه پاسگاهها در محورهای مواصلاتی برای افزایش ایمنی در جاده هاست وبا بهره ‌برداری از پاسگاه‌های مهندسي پلیس‌راه ، گام مهم ديگري در راستای ایجاد ايمنی سفرهای جاده ‌ای برداشته شد.

کشاورزیان با بیان اینکه برای احداث ساختمان پاسگاهها ۶۰۰ میلیارد ریال و برای محوطه سازی آنها نیز ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته افزود : برای یک نواختی معماری این پاسگاهها قرارداد ساخت آنها بصورت پیش ساخته بتنی منعقد شده است.

وی بازسازی پاسگاههای قدیمی با روش ساختمان های پیش ساخته را از جمله برنامه های مهم سازمان راهداری دانست و گفت : با انجام اقدامات شایسته ، در دراز مدت شاهد ساختمان های یک نواخت با معماری ایرانی و انتظامی در سطح تمامی پاسگاههای پلیس راه کشور خواهیم بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود : از 50 باب پاسگاه درحال احداث 25 باب امروز افتتاح شد و 25 مورد دیگر نیز ان شالله سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار